ویرگول
ورودثبت نام
Zelda.z.d.x
Zelda.z.d.x
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

من و مدرسه

به نام خدا میخوام خوب از مدرسه تعریف بکنم.

1 توی مدرسه صف صبحگاه نگه مون میدارن که توی خواب به دکلمه زیبای یکی از خود شیرین های عزیز که خیلی با حال روز ما بی ربطه گوش کنیم.

2 سر صف توی زمستان داری مثل چی میلزی اما هنوزم معاون میگه خانم ورزش کن سر حال بشی این قدر بی حس نباش(من دارم قندیل میبندم اب دماغم هی میاد چه جوری سر حال میشم با ورزش هان؟).

3 شعار واسه اسلام خوبه اما تو روزش تو ساعتش نه وقتی که من زنگ اول امتحان دارم عالیه عاشق صبحگاهم نمیدونین که.

4 از همه اینا که بگذریم از اون پاچه***** که با اینکه خودش درس نخونده و معلم یادش رفته میگفت خانم قرار امتحان بگیرید نمیگذرم(اخه فلان فلان شده تو خودتم درس نخوندی که).

5 نماینده بهداشت وای خیلی دوسش داشتم چون جزو کلاس بود خودشم یه خورده ناخوناش بلند بود بعد ما اگه از گیب ناخون بالا تر بود منفی میزاشت(ده اخه عزیز من که نمیتونم گوشت خودمو بچینم خدا خیرت بده)

6 معلمای ورزش من خودم به شخصه عاشق زنگ ورزش بودم فکر کنم شما هم دوست داشتین نه؟فقط یه مشکلی اون صوت خوش رنگ معلم قربونش برم گوش واسه ما جا نزاشت که تا شب هم تو گوشمون اون صدای دل نواز پخش میشد.

7 ریاضی همیشه عقب بودیم ماشاالله همه هم عقب بودن من موندم دقیقا از کی عقب بودیم ها از کی؟

8 مطالعات اجتماعی میدونم واسه اطلاعات عمومی بود ها فقط من هزار با دوره شاه و انقلاب اسلامی رو هر سری از کلاس سوم تا خود نهم بخونم دقیقا چه اطلاعات اضافه ای بهم اضافه میشه همش یه چیز بود خو .

9 واقعا یکی به من بگه تاریخ قرن تاریک اروپا به من چه من خودم به جز دوره شاه دیگه از تاریخ ایران زیاد چیزی نمیدونم این به چه درد من میخوره هان.

10 عربی زبان قران چه عالی فقط یه سوال چرا هیچ یک از اون کلماتش توی قران نیست اگه هم هست چرا کلا یه چیز دیگس .

11زبان این انگلیسی بدرد بخور و عالی ولی یک مکالمه ها یا مطالبی به انگلیسی داخلش بود که به خدا خود اونایی که زبان مادریشون اینه این جوری با هم حال احوال نمیکردن یا اون مطالب رو نمی خواندنننننننن(یه مطلب یا مکالمه با محتوا میزاشتین خوب)

12درس اثبات ها به دردبخور ترین خودشه بر میگرده به من میگه این مثلث خوب حالا به من بگو چرا این مثلثه؟(خوب چون خودت الان گفتی دیگه برو از نام گذارش بپرس)یا از همه بدتر روش برهان خلف میگه نگا 2 زوج است بعد من باید بگم نه اشتباهه 2 فرده بعد خودم اثبات کنم که خودم اشتباه گفتم عالیهههههه.

و در اخر شما بقیه عدد هارو بنویسید و اضافه کنید.
اگه حقه لایک یادتون نره.



مدرسهخندهداستان طنز
تاریکی را ببلع تا تبدیل به تاریکی نشی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید