ویرگول
ورودثبت نام
Zelda.z.d.x
Zelda.z.d.x
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

نگهبان تاریک زمین

پارت 8

من

خوبه بگو به گوشم.

یکی از خدمه

ام .........................

من

بزار اول یک چیزی سفارش بدم، ام اگه میشه مرغ سرخ کرده با هر نوشیدنی که فکر میکنی برام بیار.

غذا رو با یه نوشیدنی لیمویی گاز دار برام اورد تا اخرش رو لیس زدم ،خیلی مزه خوبی میداد اما نه به اندازه غذای ایزومی وایییی

من

چقدر؟

یکی از خدمه m

چی چقدره؟

من

باز کردن دهنت قیمتش چیه؟

خدمهm

خوب میشه به جای دو پیتون بهم پنج پیتون بدین؟

من

تو حرف بزن من میدم بهت حتی بیشتر.

خدمهm

از پسش بر میای بهت نمیخوره.

من

ها ها معلومه که بر میام.

دلم میخواد فکش رو بیارم پایین چرا نتونم ، همین الان ایزومی رو دارم که اندازه چند تا کوه جواهر پول به شکل های مختلف داره که الان منم میتونم استفاده کنم،ها ها .

امد به حرف بیاد که یکی پرید وسط نزاشت حرف بزنه،همراه به وسط امدن اون مرد،تمام افراد داخل رستوران به جز چند نفری اسله های مختلفشون رو کشیدن وسط از خنجر ، شمشیر و ....... بعضی ها هم نفرین ، سنگ جادو و ..........

ان طرف مزاحم

من جاستینم رئیس رستوران تو کی هستی؟

من

خوب اژدهای شیطانی.

ها چرا اینا میخندن بهم بر خورد.

جاستین

مثل اینکه جاسوس های اشراف دارن پیشرفت میکنن ، نه باید واسه خودشون امید وار باشن.

من

باور نمیکنی که من انم دیگه نه.

جاستین

معلومه که باور نمیکنم،خبلی وقته که هیچ کس نه دیدتش نه از حرفی زده،تازه اگه احیا شده چرا مثل بقیه چهار اژدها نشان جادوش رو فعال نکرده تا اعلام حضور بکنه؟.

من

من نخوام اعلام حضور کنم مشکلیه؟

جاستین

نه مثل اینکه خیلی توی گزافه گویی مهارت پیدا کردین.هه

نه دیگه رو مخم داره راه میره بزار عملی نشونش بدم که واقعا کیم؟!یه خورده خراب کاری که اشکال نداره نه؟.

امدم خودم رو اشکار کنم که یکه از نا کجا اباد پیداش شد و جلو من زانو زده ،شروع کرد ، به در خواست بخشش و از این جور چیزا.

من

تو کی هستی دیگه؟

نشان جادوی من..

رستورانعلمی تخیلیداستان بلندنوشیدنیاباد پیداش
تاریکی را ببلع تا تبدیل به تاریکی نشی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید