ویرگول
ورودثبت نام
Atomic life
Atomic life
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

اتم شماره1


"گاهی وقتا تنها راه چاره ادامه دادن‌ست"

خب سلاااااام صبح همگی بخیر امروز روز اول شروع اتمی‌ست و من به دلیل اشتباه خیلی کوچیک تو تنظیم ساعت خواب موندم(اونقدرم کوچک نبود ?به جای ساعت ۶ صبح ۶ شب زدم?) چون دیر بیدار صدم بعضی از کارهای صبگاهی رو حذف کردم تا به برنامم برسم و عقب نمونم

لیست کارها:

مطالعه زیست دهم فصل دوم گفتار دوم

مطالعه ریاضی مبحث تابع

مطالعه و نوشتن جزوه آرایه های ادبی

حفظ 20 لغت زبان

45 دقیقه مدیتیشن

خواندن کتاب "بخواهید تا به شما داده شود" اثر استر و جری هیکس

زدن واکسن?‍♀️

خب فعلا ک لیستم همیناست انشالله ک همه شون عمل کنم. راستی از امروز دوره 28 روزه خانم راندا برن رو شروع کردم(دوره شکرگذاری) خیلی بهش اعتقاد دارم و میخوام ببینم تاثیراتشو . خیلی ها نتیجه گرفتن حتی اگر هم نتیجه نگیرم بازم به حس خوبش می ارزه ک انجامش بدی

یک ردیاب خواب هم درست کردم ک توی 40 روز عملکرد خوابمم رو تنظیم کنم

امروز 1400/6/17 میرم ک یک شروع اتمی داشته باشم?‍♀️?‍♀️?‍♀️??قرار بعدی ساعت 11شب

یا علی....


روز اولروزمرگیکنکورشروعانگیزه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید