
سعادتمندی چیست؟ برای من رضایتمندی در هر حالی است. سعادت آنگاه مرا در بر میگیرد که احساس سبکبالی عمیقی داشته باشم. نه که مشکلی نباشد و همه چیز بر وفق مراد باشد، نه... این احساس داشتن رضایتمندی خیلی فراتر از اینهاست. عمق دارد. هر چیز کوچک و بزرگ دنیوی نمیتواند آن را متزلزل کند. یک آرامش از ته دل است. هر چیز که بیاید و برود. هر چه شد همه را به خیر بگیری و گله و شکایتی نکنی. سعادت دور نیست. کمی که خوب نگاه کنی میبینیاش. حرف در این باب بسيار است. اما نمیخواهم با زیادهگویی اصل مطلب را گم کنم. زندگی کوتاه و زودگذر است. قدر باید دانست این بودن را...
۱۲ شهریور ۴۰۴
پست ۱۱۰