ویرگول
ورودثبت نام
سبا بابائی
سبا بابائی
خواندن ۲ دقیقه·۱ ماه پیش

چالش ۴۰ سر از نو شد.

بله من باختم. ولی نه کاملا و امروز، روز اول چالش چهل هست. دیروز نشد رژیمم رو درست رعایت کنم. ۴۰۰ کالری بیشتر دریافت کردم و چون بیشتر کربوهیدرات خورده بودم پس پروتئین هم به حد کافی نگرفتم.

اشکالی نداره. خودم رو از این بابت سرزنش نمی‌کنم و ادامه میدم. ۷ روز موفق هم بد نیست. :)

پس

چالش ۴۰_۱

دیشب خوابای بد دیدم که متأسفانه همشون رو هم واضح یادم میاد. البته تنها دیشب نبود و داره یک هفته‌ای میشه که هر شب خوابای پریشون می‌بینم. این باعث میشه هم کمی استرس داشته باشم، هم کمی بی‌حال و بی‌انرژی از تخت بیام بیرون. امروز انقدر استرسم زیاد بود که همون سر صب زنگ زدم به اعضای خونواده تا یکم خیالم راحت شه. و خب بهتر شدم.

ساعت بیداری رو گذاشتم ۵:۳۰ چون دوست دارم سر ساعت ۷ باشگاه باشم. چند روز اول یکم سخته ولی درست میشه.

یه چیزی بگم داخل پرانتز، این ساعت خواب وقتای سفر و مهمونی کمی تو مخیه حتی برای خودم حالا چه برسه به بقیه که با من هستن. ولی خب انتخابم اینه که رو بخش زیاد زندگیم که فقط خودمم و خودم سرمایه‌گذاری کنم. تا بخاطر مدت‌های کوتاهی که تو سفر یا مهمونی هستم، بخوام نظم خوابم رو بهم بزنم. مخصوصا که تو این زمونه افراد اهمیت کمی برای ساعت خواب درست قائل هستن. پرانتز بسته.

باشگاه خوب بود. تمرینات جدیدم رو دوست داشتم. قراره تو این مدت بیشتر سرشونه، زیربغل، فیله کمر و عضلات پشتی رو تمرین بدیم. پاهای قوی‌تری نسبت به دستام دارم برای همین یکم بیشتر از قبل روشون کار می‌کنم. امیدوارم وضعیتم بهتر شه. مثلا بارفیکس خیلی برام سخته، هر جا که نیاز باشه با کمک دستام آویزون بمونم هم برام سخته.

بعد باشگاه کمی خرید کردم و نزدیک ساعت ۱۰:۳۰ اومدم خونه.

میان‌وعده بعد از تمرین
میان‌وعده بعد از تمرین

کلی کار تو لیستم دارم. میرم که به اونا برسم.


هر بار که چشمم رو می‌بندم خودمو تو بهشت الیت پیدا می‌کنم.

دلم تنگ شده برای هواش برای طبیعتش برای اون همه حال خوبش... و به قول ساحل برای شبی که تو ابرا خوابیدیم.

البته که هر جا پای آدمی به اونجا رسیده از زیان بی‌نصیب نبوده. متاسفانه الیت زیبا هم برکنار از این امر نبود.

امیدوارم آدم‌های بهتری باشیم و قدر و قیمت این طبیعت بکر رو بدونیم.



ظهر به ناهار و تماشای انیمیشن گذشت.

بعدازظهر به کتاب خوندن با ساحل و بعد هم ظرف شستن و شنیدن قصه‌ی "کنت مونت کریستو"

قبل از شستن ظرف‌ها برای اینکه به کمرم استراحت بدم دراز کشیدم و زبان خوندم.

عصر هم مامان زنگ زد و ۴۰ دقیقه صحبت کردیم.

غروب تمرین کردم. راستش روزایی که باشگاه میرم، تمیرن عصر واقعا سخته برام. ولی این چهل روز دیگه بایده...

میان‌وعده من درآوردی خودم. ماست یونانی+سینه مرغ+شوید و جعفری

روتین پوست و مو هم انجام دادم. میرم که بخوابم دیگه.

کالری دریافتی ۱۴۲۵ کالری، پروتئین ۱۳۷ گرم

روز اول✅️




طبیعت بکرچالش ۴۰
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید