ویرگول
ورودثبت نام
سبا بابائی
سبا بابائی
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

چالش ۷۵_۳۶

دیشب دیر وقت بود که خوابیدم. صب ۶.۳۰ بیدار شدم.

همچنان میل به خوردن چیزی نداشتم و فقط یه نسکافه درست کردم و خوردم که تو باشگاه کم نیارم.

تو مسیر باشگاه با خودم گفتم بیا یه چیزی گوش کن حالت بهتر شه. و تو گوگل سرچ کردم آهنگ‌های با انرژی مثبت و کارهای انگیزشی آقای بنیامین جهرمی رو پیدا کردم که گویا خودشون هم ورزشکار و بدنساز هستن. شنیدنشون خیلی خوب بود، کلی انگیزه و انرژی گرفتم و باعث شد حسابی سرحال بیام.

سعی کردم متمرکز و مفید تمرین کنم.

بعد از تمرین یکم خرید کردم و اومدم خونه‌. دوش گرفتم و با اینکه همچنان میل به خوردن نداشتم خودمو اجبار کردم ‌که بخورم. گفتم حیفه این یه ریزه عضله میشه اگه با نخوردن بجای چربی سوزی عضله سوزی داشته باشم. پس خوردم.

مامان زنگ زد کمی با هم حرف زدیم. بعدش هم سریع خونه رو جمع کردم. زبان خوندم و بعدش مشغول ناهار شدم.

اینا همون قارچ کوهی‌هان که کتابشون کردم
اینا همون قارچ کوهی‌هان که کتابشون کردم

اگه بدونید سر این عکسا تو اینستا چه فحشایی که نمی‌خورم من 😄

تا ما یادمونه همه از غذای رژیمی بدشون ميومد. اصلا زمونه عوض شده🤭

امروز خیلی ملو و آروم پیش رفت. عصر کتابم رو خوندم. و یه قسمت از افعی تهران رو هم دیدم. کار دوخت یه بوکمارک هم شروع کردم.

اینم از شام و آخر ‌کار.حسابی چشامو خواب گرفته...

کالری دریافتی امروز ۱۴۰۰ کالری و ۱۳۰ گرم پروتئین

و پایان روز سی‌وششم✅️

چالشانرژی مثبتچربی سوزی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید