
صبحانه و میانوعدههای فردا ررو آماده کردم. صب ۶.۳۰ تمرینم. بعدش باید فایل پاور آناتومی رو آماده کنم. چون از ۶ روز بعدی فقط یه فردارو خالی دارم. پس بهتره انجامش بدم و نذارمش برای دقیقه نود...

اصلاحی خوندم و این دو تا انیمیشن رو دیدم...
روز بدی نبود...
شبا کمتر حرفم میاد