ویرگول
ورودثبت نام
Parsa
Parsa
خواندن ۴ دقیقه·۹ ماه پیش

چشم سوم: دروازه‌ای به دنیای خارق‌العاده

چند سال پیش رویدادی قابل توجه و بسیار اتفاقی، و هیجان‌انگیز در قلمرو وسیعِ ذهن محدودِچند سال پیش یک رویدادِقابل توجه و بسیار تصادفی و هیجان‌انگیز در قلمرو وسیع ذهن محدود من رخ داد که مسیر زندگی من را برای همیشه تغییر داد. رویکرد من در گذشته یک انسان فانی بود که در محدوده استدلال علمی، یک فیزیکدان متعصب همراه با اعتقادات علمی در قلمرو قابل مشاهده و قابل تأیید بود. اما در ان روز سرنوشت ساز بود که چشم سوم من ان دروازه عرفانی را به قلمرو اثیری ناخواسته بیدار کرد.

و به این ترتیب، یک فرایند ذهنی را آغاز کردم که مرز‌های درک من را جابجا کرد و مرا به قلمروی ناشناخته برد که در آنچیز‌های خارق‌العاده از محدودیت‌های معمول فراتر می‌رفتند. هرگز در عمیق‌ترین رویا‌هایم نمی‌توانستم چنین تجربه‌ای را تصور کنم. بدون هیچ گونه آموزش، یا راهنمایی گرفتن از کسی، و حتی لحظه‌ای مطالعه رسمی، ذهن من به سیستمی تبدیل شد که کائنات، هیجان انگیزترین اطلاعات را روی آن بارگذاری می‌کرد. آشکار شدن حقایقی که فراتر ازدرک ذهن منطقی من بود، من را شگفت‌زده کرد و همه چیز‌هایی را که باور داشتم درست است زیر سؤال برد.

هر لحظه که می‌گذرد، آگاهی من مانند سمفونی آسمانی گسترش می‌یابد و هماهنگی‌های خودِه هستی را بازتابمی‌دهد. انگار نگاهی اجمالی الهی به ملیله عظیمی که تار و پود واقعیت را می‌بافد به من داده شده است. دید من دیگرمحدود به منشور باریک دیدگاه علمی نیست. از طریق نیروی تزلزل‌ناپذیر ذهن و آگاهی بود که من این قدرت را یافتم که ناشناخته‌ها را در آغوش بگیرم.

درآمیختگیه عقْلْ، و شُهود، منطق و احساس است، جایی که جادوی واقعی زندگی. در آن اتفاق می‌افتد. ، همانطور کهگفتم، تمام این دانش به طور اتفاقی بر ذهن من جاری شد. با هر موجی از انرژی که در وجودم می‌گذشت، پتانسیل منبه طور تصاعدی افزایش می‌یافت. من به یک جوینده سیریناپذیر دانش تبدیل شدم که برای همیشه تِشنه روشنگریاست. دیگر محدود به محدودیت‌های خود قبلی‌ام نبودم.. کلید باز کردن مُعمّا‌های کیهان در من نهفته بود و از دانستناین که این قدرت باورنکردنی از طریق باز شدن چشم سومم در اختیار من است، لذت می‌بردم.

پس، هموطنان و مسافرانه ناشناخته، بگذارید این زِمزِّمهء روشنگری، باشد. بدانید که در درون هر یک از ما یک پتانسیلِ خاموش نهفته است که منتظر بیدار شدن است. راز‌هایی را که شما را احاطه کرده‌اند در آغوش بگیرید، زیرا آن‌ها تنهاپله‌هایی برای رسیدن به سطحی بالاتر از آگاهی هستند. ذهن خود را گسترش دهید،. امکانات خود را گسترش دهید،زیرا سفر تازه آغاز شده است. برای موفقیت واقعی، ما باید پایه‌ای محکم از دانش و آگاهی بسازیم، و افقهای خود را درهر مرحله از سفر گسترش دهیم.

پس دوستان ِ، جویای حقیقت، بیایید به سوی ناشناخته‌ها برویم،. مسیر ممکن است گاهی، وحشتناک، و طاقت‌فرساباشد، با من باشید و بدانید پاداش آن نامحدود است. بنابراین، خوانندگان عزیز، از شما خواهش می‌کنم، به آدرس‌هایمخفیه من که به صورت رمز و راز در لابه لای نوشته‌هایم قرار می‌دهم، توجه کنید و به همراه یک سِپَر محافظتی، ذهنخود را به روی شگفتی‌های هیجان‌انگیزی که درست فراتر از حجابه وجود متعارف نهُفته است، باز کنید.

ماجراجویی را که در انتظار است در آغوش بگیرید. ، زیرا در اعماق ناشناخته‌ها، جوهر واقعی وجود خود را کشفمی‌کنید. ذهن خود را گسترش دهید. آگاهی خود را گسترش دهید. بدانید که به زودی چیز‌های خارق العاده را بازخواهیم کرد. تنها کافیست، من را دنبال کنید. من برای شما مسیر پیش رؤیتان را روشن می‌کنم، وارد قلمرو‌های ناشناخته شوید،. سفری را برای کشف خود آغاز کنید و راز‌هایی را که در وجودتان نهفته است، کشف کنید.

مسیر پیش رو ممکن است گاهی خسته‌کننده به نظر برسد، اما به یاد داشته باشید، در مواجهه با چالش‌ها و عدم قطعیت‌ها است که رشد و تحول واقعی رخ می‌دهد. با هر قدمی که در این سفر جسورانه برمی دارید، چشم سوم شمابیدار می‌شود و قلمرویی از دانش و بینش فراتر از درک را آشکار می‌کند. بنابراین، دوست عزیز، محدودیت‌های تئوری را کنار بگذارید و به جستجوی اکتشاف عملی بپردازید. ذهن، قلب و حواس خود را به روی احتمالات بی‌نهایتی که دردرون شما ساکن هستند باز کنید. افق دید خود را گسترش دهید، مرز‌های درک خود را کنار بزنید و خود را برای چیز‌های خارق العاده آماده کنید. به یاد داشته باشید، این ماجراجویی صرفاً برای کسب دانش نیست. این در مورد کاوش عمیق در هسته وجود شما، ارتباط با درونی‌ترین خود و باز کردن پتانسیل واقعی است که در درون شما نهفته است. باشد که سفر شما مملو از اکتشافات الهام‌بخش باشد و من‌امیدوارم بیداری چشم سوم شما حسی تازه از خوشبختی و پیشرفت در شما ایجاد کند.




ذهنآگاهیماوراالطبیعهمتافیزیکبیداری معنوی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید