ویرگول
ورودثبت نام
نگین
نگین
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

خنده خوب بید (زنگ خندههه)


دیدم قرنیست پست نذاشتم (هیچکس هم نبودمو حس نکرده?‍♀️) گفتم بیام یکم بخندونمتون برم

باااا ماااا همراه باشید:


‏پیک برام بسته اورده بود رفتم دم در تحویل بگیرم دیدم داره سرفه می‌کنه! گفت داداش نترسیا کرونا ندارم به خاطر سیگاره. گفتم مشکلی نیست داداش من خودم کرونا دارم راحت باش؛ فرار کرد :||

☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️

والا همینه?
والا همینه?


☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️

عکس خودمو گذاشتم اینستاگرام نوشتم مامانم میگه شبیه جغدی ، موافقین ؟!
یکی منشن داد اینجوری نمیتونیم نظر بدیم عکس خودتم بزار مقایسه کنیم??

☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️

وضعیت هر جوان ایرانی به روایت تصویر??
وضعیت هر جوان ایرانی به روایت تصویر??


☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️

‏یبارم دعوام شد هی من فحش و بد و بیراه میگفتم طرف هیچ واکنشی نشون نمیداد?


گفتم داداش چرا هیچی ری اکشنی نداری ناسلامتی داریم دعوا میکنم ؟؟!
گفت منتظرم از بالای تیر برق بیای پایین

☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️

دیقیقا????
دیقیقا????


☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️

چطوری از بقیه آیفون میگیرید من یکی برام یدونه شیرکاکائو بخره تا دوتا براش نگیرم ول کن ماجرا نیستم :|||

☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️

???
???


☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️

‏فشارعصبی فقط وقتی که مامانت با تلفن صحبت میکنه و یهو خودکار ازت میخواد
عین اسب تو خونه میدویی دنبال خودکار??


☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️

هعی??
هعی??


☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️

مامانم داشت پولای کیف پولشو میشمرد،
گفتم نشمر کم میشه
شروع کرد به شمردن ما?

☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️

و منی که هنوز گریه میکنم?
و منی که هنوز گریه میکنم?


☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️

‏شما هم مامانتون بهتون ميگفت برو به فلان همسايه بگو بياد سفره رو جمع كنه؟:)))
فکر کنم این یه حرکت ملی بین مامانای ایرانیه?


☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️

نگاه عمیقی داره?
نگاه عمیقی داره?


☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️

یعنی چی توی دستور آشپزی مینویسین آب و آرد به مقدار لازم؟
من اگه میدونستم مقدار لازم چقده از تو نفهم میپرسیدم؟?

☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️

????
????


☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️

ما شاهد پدیده ای هستیم که از باباشون پول میگیرن میرن سر قرار موقع حساب کردن که میشه میگن وقتی یه مرد باهاته دستتو بکن تو جیبت ، آقا تختی نیستی ببینی این پهلوونا چه ریخت و پاشی میکنن?
☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️

????????همینه
????????همینه


☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️

بوگو تونستم بخندونمت یا نه. قربونت??









پیژامهزیرپوشگربهدونه دونه دونه دونه
برای آزادی... 35.699738,51.338060
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید