ویرگول
ورودثبت نام
نگین
نگین
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

شیر موز هویج

گمونم از همین عکس فهمیدین که من به بی‌حوصلگی مفرط دچار شدم!!
گمونم از همین عکس فهمیدین که من به بی‌حوصلگی مفرط دچار شدم!!



بخش اعظمی از پیام های خودم به خودم
بخش اعظمی از پیام های خودم به خودم



اومدم یکم از بی حوصلگی درتون بیارم?(شمام مثل من بی‌حوصله این؟)

ابر غول ها:

بزرگ ترین سگ دنیا! (چه نگاه مرموزی اوه اوه)
بزرگ ترین سگ دنیا! (چه نگاه مرموزی اوه اوه)



بزرگترین اسب دنیا vs کوچول ترین اسب دنیا
بزرگترین اسب دنیا vs کوچول ترین اسب دنیا


بزرگترین پیاز دنیا (هیچوقت یه پیاز رو دست کم نگیرین)
بزرگترین پیاز دنیا (هیچوقت یه پیاز رو دست کم نگیرین)



کوچکترین سگ دنیا(اندازه موشه!)
کوچکترین سگ دنیا(اندازه موشه!)


کوچکترین گربه دنیا! 2 سانتی متر
کوچکترین گربه دنیا! 2 سانتی متر


کوچکترین میمون دنیا!!
کوچکترین میمون دنیا!!


(عکسام ته کشید) اما برای اینکه ویرگول ننویسه خواندن یک دقیقه میخوام نمونه ای از اذیت شدن دوست عزیزم توسط خودم رو بهتون نشون بدم.

دل خودم کباب شد?

منو ببخش
منو ببخش


منو ببخش به توان دو
منو ببخش به توان دو


یه فاتحه بفرستید از دست رفتم!
یه فاتحه بفرستید از دست رفتم!


1 هفته بلاکم کرد?
1 هفته بلاکم کرد?


(چه پست شیر تو شیری! برای همینه اسمش شیرموز هویجه!)

































شیر موزهویجدل درد
برای آزادی... 35.699738,51.338060
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید