ویرگول
ورودثبت نام
نگین
نگین
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

مرورنامه

سلاااام?
سلاااام?


مرورنامه ای به سبک مسیح:

هنگام درس موسیقی گوش ندم

به هندزفریم اهممممیت بدم (3 تا هندزفری خراب کردم توی 6 ماه اووووو!!!! ?)

جزوه های درسیمو پوشه بندی کنم

منظم درس بخونم

نفرتمو از معلم ادبیاتمون کمتر کنم

پس فردا کارنامه میدن باید تمرین کنم تا با دیدن نمرم سکته نزنم!

اینقدر از گل آفتابگردون ? توی کامنت ها استفاده نکنم

مصرف اینترنتو کم کنم

کمتر آب یخ بخورم

توی جا مایعی آب نریزم(!) یه کیفی میده که نگو!??

تا ساعت 3 بیدار نمونم تا چشمام باباقوری نگیره!

هر شب دراز نشست بزنم

دفتر علوم بخرم تا کتابم از این حال نجات پیدا کنههه! (میتونید جمله ای که وسط جزوه ها برای خودم نوشتم رو پیدا کنید؟)
دفتر علوم بخرم تا کتابم از این حال نجات پیدا کنههه! (میتونید جمله ای که وسط جزوه ها برای خودم نوشتم رو پیدا کنید؟)



روی شوفاژ یادگاری ننویسم.

در مواقع بیکاری موبایل بدبخت رو کنار بذارم و شال ببافم

به ادبیات علااااقه نشون بدم!

غضروف انگشتامو نشکونم!

به سیب زمینیا ناخونک نزنم!

پروفایل واتساپمو با سلیقه انتخاب کنم!

وقتی کسی پستمو لایک نکرد غم و غصه نخورم!

پست های کم لایکو پاک نکنم

مبینا رو اذیت نکنم (مبینا بیا این پستو بخون من دیگه سر به سرت نمیذارم!)

کمتر به خودشیرین ها واکنش نشون بدم.

عین کرم خاکی تا ساعت 10 صبح زیر پتو وول نخورم و بیام بیرون و نرمش کننننم (عمرا اگه بشه!)

وجدان: عمرا بتونی به اینا عمل کنی ?

من:میدونم

وجدان: سوس ماست!

و آخرین نکته: پست های جناب دست انداز رو از اول بشینم بخونم بلکه پندی چیزی بگیرم از این حالت اندکی خل مشنگانه دور شوم??

(چرت ترین پست قرن. دیگه تا یک هفته(حداقل) پست نمی‌ذارم))












امشوشوشهلیپکلیلیلونه
برای آزادی... 35.699738,51.338060
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید