ویرگول
ورودثبت نام
نگین
نگین
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

مروری بر 5 ماه حضور در ویرگول+139 تایی شدم!

سلام! خب. همونطور که میدونید (یا شایدم نمیدونید من چمیدونم) بنده تاحالا هیییییچ چیزی در مورد (40 تایی شدم. 80 تایی شدم. 100 تایی شدم) یا یه همچین چیزی منتشر نکردم!

چون به نظرم اینکه 100 نفر توی جهان 8 میلیاردی دنبالت میکنن که اونم حدود 50 نفرشون فقط دنبال کردن و در افق محو شدن ارزش زیادی نداره...

ولی آلان خیلی خوشحالم ?

به قدری در طول ویرگولی بودنم زندگیم تغییر کرده که خب. درکش یکم سخته

خجالتم کمتر شده

تمرکزم بیشتر شده

آداب معاشرتمم خیلی خوب شده! (البته هنوزم وقتی یکی باهام حرف میزنه عین وزغ زل میزنم بهش و میگم آهان. ولی خب چه میشه کرد...)



حدود 20 نفر توی ویرگول (همین حدودا) تبدیل به بهترین دوستای من شدن? (?این شوکول تقدیم شما)

این 5 ماه خیلی خوب بود اصلا????

(تازه توی این 5 ماه علاقمم به گل آفتابگردون خیلی بالا رفته??)

(میخواستم آهنگ آفتابگردون از گروه آریان رو براتون بذارم ولی فقط یک دقیقه اولش موسیقی داشت خودتون برید گوش کنید حالشو ببرین)

و اما 139 تایی شدن... اینجانب اهل چالش و پرسشنامه گذاشتن نیستم.

ولی به خاطر روی گل من (چییی؟؟؟) به این سوالا جواب بدین دل نگینو شاد کنید: (توی کامنت ها هم بدین من راضیم)


1_ دغدغه اصلیت برای زندگی چیه؟

2_ عیدی امسال چیزی گرفتی احیانا؟؟ ?

3_ کی توی عید تا خرخره خورده و حس میکنه یه فک خپل دریایی شده دستش بالا

از این گوگولااااا??
از این گوگولااااا??


4_پست طنز بذارم یا داستانی؟

5_ به تعداد دنبال کننده هات اهمیت میدی یا کامنت یا لایک؟؟ (من خودم روی لایک حساسم میزنم پستو شل و پل میکنم اگه زیر 23 تا لایک خورده باشه)

6_ تا حالا شده به وجود خدا شک کنی؟ (به جان خودم قصد توهین به هیییییچ عقیده ای رو ندارم. فقط سواله. دوست دارم بدونم عقیده نوجوونای گل گلاب ویرگول چجوره) بنده خودم به نظرم خدا وجود داره فقط یکم مارو یادش رفته...


خب... تموم شد! میتونی بری به پست خوندن... آهنگ گوش دادن... غذا خوردن.... درس خوندن.... یا هرکاری که قبل این پست مشغول انجام دادنش بودی برسی!

خدافظ آفتابگردونی??



حاشیه: شاید از خودت بپرسی چرا 140 تایی شدن نه، چرا 139 تایی شدن؟ خب باید بگم من چمیدونم به اونی بگین که دقیقا منو دیشب آنفالو کرد و کل این پستو زیر و رو نمود?

حاشیه2:به معنی بعضی آهنگا توجه نکنید. فقط باهاش قر بدین

ویرایش 1 دقیقه بعد:همین آلان یکی دنبالم کرد

140 تایی شدم رفت???
























































































































































































139 تایی شدن5 ماه حضور در ویرگولآهنگ شادجغد
برای آزادی... 35.699738,51.338060
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید