ویرگول
ورودثبت نام
نگین
نگین
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

پست اسی طور! (بیااا این پستو بخووون)

سلام!

اسم من Golden man (مرد طلایی/:) میباشد!

خب... شما میتونید گُلدی جون صدام بزنین...

اگه هم براتون سوال بید که چرا اسمم اینقد خزه باید بگم موقع تولد فکر میکردن من دخترم قرار بود اسممو بذارن کلثوم که خب بنده پسر شدم اسممو هم از رو پسر عمو بزرگم Iron man (مرد آهنی) برداشتن! ?


اون فینگیلیه منم یه 20 سال پیش!
اون فینگیلیه منم یه 20 سال پیش!



بنده یه پا ابر قهرمانیم برا خودم... (البته یه هفتس توسط یه اسکول که منو با پسر عموم اشتباه گرفته استخدام شدم! اسمش چی بود... آها آرع! نگین بید؟ اینکه چیزی از ابهت من کم نمیکنه... مگ نه؟)

نگین: تو به من دروغ گفتی؟?

گلدی جون: من به تو دروغ نگفتم فقط خیلی محترمانه از اسکول بودنت سو استفاده کردم?

نگین:?


گلدی جون: خب

نگین: خب؟

گلدی جون: چیکار کنم حالا!

نگین: چمیدونم بپر یه دزدی مزدی چیزی رو بیگیر کتک بزن من فیلم بگیرم

گلدی: باوش... دزد کجا بید حالا؟

نگین: ای خاک تو سر من... من چمیدونم!!!

گلدی: باوش...



گلدی: اونکه داره کیف یه پیرزنه رو میکشه دزده؟?

نگین: آره آره خودشه بدووووو

گلدی: اِوا پیرزنه خورد زمین?

نگین: بدو دیگههههه

گلدی: ااااا دزده چه تند میدوعه?

نگین (در حالی که با مشت روی سر گلدی افتاده): تن لشتو جمع کن بدوووووو

گلدی: رفتم بابااااا

شروع کردم به دویدن به لطف لنگای درازم رسیدم به دزده دستمو گذاشتم پس سرش کوبوندمش به دیوار. سرشو محکم فشار دادم که خون از کنار گوشش سرازیر شد روی جلیقش (اکشن بید بله که!)

گلدی: دزد بی همه چیزه.... آشغال...... کیف خانمو پس بده یا.....!.....!....!!.!...!.

نگین: آروم بابا آروم دارم فیلم میگیرم?

گلدی: صدا بوق بذار روش?

پیرزنه: خیر ببینی مادر دندون مصنوعیام تو کیف بود?

دزده: ?????

گلدی: ???

نگین
نگین


شما آلان تو خونه
شما آلان تو خونه


نگین: کدوم بدبختی میخواد دیه سر و مغز این دزد آش و لاشو بده حالا!؟ ?

دزد: دیه؟؟ من غلللط بکنم از یه خانم و آقایی به این محترررمی دیه بگیرم!! فقط بذارین من برم گم شم

گلدی: برو برو ??

نگین: نکشیمون قهرمان?

گلدی: عه یکی داره از مِه میاد بیرون

"صحنه بسی اسلوموشن"

نگین: تو کی؟

فرد: من همون بینواییم که داره این پستو میخونه

گلدی: خب

فرد: میخواستم بگم ترکوندی پستو تموم کن

نگین: باشه چون خعلی اصرار میکنی... (اصلا فکر نکنید نویسنده به کمبود سوژه برخورده)
گلدی: توی پستای بعدی میبینمتووون گلدی ابدی بییید????


من که میدونم عاشق این پست شدی!

حاشیه: تابستون چطور پیش میره دوست عزیز?

حاشیه2: ایده کم است ای دوست... کم!



گلدی جوناسکول دو عالمکلثوماسی طور
برای آزادی... 35.699738,51.338060
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید