ویرگول
ورودثبت نام
خمول
خمول
خواندن ۳ دقیقه·۶ ماه پیش

به هم فکری و مشورت شما نیازمند هستم .

به چالش نوبرانه سال ۱۴۰۳ خوش اومدید.
به چالش نوبرانه سال ۱۴۰۳ خوش اومدید.

دوستان ویرگولی علاقمند به چالش ،

لطفا بهم کمک کنید .به همفکری و مشورت شما نیاز مبرم دارم .

حقیقت اینه که من هر وقت از خونه میام بیرون دو چیز خیلی آزارم میده ، اول ،  نزدیک خونه ما قبلا یه رودخونه ای بوده که حالا رسما چیزی از اون رودخونه باقی نمونده و فقط زمانی که بارندگی در حد  قابل توجهی باشه یه کم میشه صدای عبور آب رو شنید و راستش هروقت از روی پل اون رودخونه که حالا به یه خیابون دوطرفه تبدیل شده رد میشم ، دلم میسوزه که نه تنها رودخونه به یه باریکه آب بی جون تبدیل شده بلکه بدتر از اون بستر رودخونه و حاشیه اش بدل به زباله دونی شدن و این خیلی آزار دهنده است ، جایی که روزانه صدها و بلکه بیشتر ،آدمِ سواره و پیاده تردد میکنن ، چند نفر اون پایین رو نگاه میکنن ، گاهی میبینم لابلای همین زباله ها گلی ،بوته ای سبز شده......اما وضعیت طوری هست که امکان پاکسازی این محیط برای من وجود نداره .

دوم ،

یکی از صحنه هایی که مطمئن هستم  خیلی ها رو اذیت میکنه ، دیدن حجم زباله هایی که توی طبیعت و مخصوصا   کنار چشمه ها و آبهای روان رها شدن.

امید که  شما  با چنین صحنه هایی توی این ایام مواجه نشین.
امید که شما با چنین صحنه هایی توی این ایام مواجه نشین.


نزدیک عیده و هرکسی به نوعی  به دنبال (نو شدن ) بعد از ( پاکسازی ) هست ، فکر میکنید  چند نفر از میلیونها آدم به( پاکسازی ) مسیر آبها،  چشمه ها اهمیت میدن ، من تصمیم گرفتم حداقل حریم یه چشمه رو پاکسازی کنم و این از نظر خودم بهترین پاکسازی هست که انجام خواهم داد ، به پاکسازی باغچه های پیاده رو از ته سیگارها هم فکر کردم .

این شد که تصمیم گرفتم با کمک شما دوستان ویرگولی یه  چالش  راه اندازی کنیم  .

چالش (بهترین  پاکسازی من )

شرط شرکت در چالش

همه دوستان ویرگولی میتونن در این چالش شرکت کنن به شرطی که :

۱_از فعالیت  پاکسازی  یه  متن مناسب و  درصورت امکان عکس تهیه کنن  ممکنه پاکسازی حتی  مربوط به یه قفسه از کمد یا اطلاعات ذخیره شده در گوشی باشه و یا هر نوع پاکسازی دیگه ......

۲_ انتشار متن تحت عنوان چالش ( بهترین پاکسازی من  )

۳_زمان برگزاری چالش از  تاریخ ۲۶  اسفند۱۴۰۲  تا۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۳ خواهد بود .

۴_ اعلام نتایج یک هفته پس از پایان چالش خواهد بود .

۴_ به نفرات اول تا پنجم هدایایی تعلق خواهد گرفت .


و اما  چه نیروی کمکی نیاز هست ؟؟

۱_سه نفر داوطلب برای  داوری مطالب

۲_ یک نفر برای تقبل مسئولیت چالش ، یعنی  کسی که مسئولیت تهیه لینک و رصد پستها رو بعهده بگیره .

۳_  پس خودم چکاره ام ؟ آهان ،خودم تهیه وارسال هدایا رو بعهده میگیرم .

لازم هست بگم برای داورها و مسئول چالش هم هدایایی در نظر هست .

این گوی و این میدان .

دوستانی که مایل به مشارکت در داوری یا مسئول چالش هستن حداکثر ۲۴ ساعت بعد از انتشار این پست  به من اطلاع بدن ، اولویت با دوستانی هست که زودتر اقدام میکنن .

و اگه پیشنهاد یا ایده ای برای بهتر برگزار شدن این چالش دارین ، استقبال میکنم و سپاس گزارم .👌🙏

✅پ .ن :

برای مشارکت در این چالش و انتشار پست هاتون لطفا به پست ( بار امانت )منتشر شده توسط کاربر ( دختر مهتاب ) مراجعه کنید . اینم لینک پست جهت شرکت در چالش 👇👇

https://vrgl.ir/UH6Sw


چالشسال ۱۴۰۳پاکسازی
خدایا چنان کن سرانجام کار که تو خشنود باشی و ما رستگار ?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید