ویرگول
ورودثبت نام
محمد‌رضا‌حسن‌خانی
محمد‌رضا‌حسن‌خانی
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

محمد‌حسن‌خانی‌‌تیک‌تاک

محمد‌حسن‌خانی‌پسر‌فیک

من‌خانی‌پسر‌همدان
من‌خانی‌پسر‌همدان


من آنِ تواممرا به من باز مده . . .مولوی

***

از چشم و دل مپرس کهدر اولین نگاه شدچشم من، خراب دلو دل، خراب چشمصائب تبریزی

***

قاصد ز برم رفت که آرد خبر از یارباز آمد و اکنون خبر از خویش نداردولی دشت بیاضی

***

?

بهترین چیزرسیدن به نگاهی استکه از حادثه عشق تر استسهراب سپهری

***

ز کدام رَه رسیدی؟ زِ کدام در گذشتی؟که ندیده دیده ناگه به درونِ دل فتادى؟هوشنگ ابتهاج

***

مطلب مشابه: جملات رمانتیکمن آنِ تواممرا به من باز مده . . .مولوی

***

از چشم و دل مپرس کهدر اولین نگاه شدچشم من، خراب دلو دل، خراب چشمصائب تبریزی

***

قاصد ز برم رفت که آرد خبر از یارباز آمد و اکنون خبر از خویش نداردولی دشت بیاضی

***

?

بهترین چیزرسیدن به نگاهی استکه از حادثه عشق تر استسهراب سپهری

***

ز کدام رَه رسیدی؟ زِ کدام در گذشتی؟که ندیده دیده ناگه به درونِ دل فتادى؟هوشنگ ابتهاج

***

مطلب مشابه: جملات رمانتیکمن آنِ تواممرا به من باز مده . . .مولوی

***

از چشم و دل مپرس کهدر اولین نگاه شدچشم من، خراب دلو دل، خراب چشمصائب تبریزی

***

قاصد ز برم رفت که آرد خبر از یارباز آمد و اکنون خبر از خویش نداردولی دشت بیاضی

***

?

بهترین چیزرسیدن به نگاهی استکه از حادثه عشق تر استسهراب سپهری

***

ز کدام رَه رسیدی؟ زِ کدام در گذشتی؟که ندیده دیده ناگه به درونِ دل فتادى؟هوشنگ ابتهاج

***

مطلب مشابه: جملات رمانتیکمن آنِ تواممرا به من باز مده . . .مولوی

***

از چشم و دل مپرس کهدر اولین نگاه شدچشم من، خراب دلو دل، خراب چشمصائب تبریزی

***

قاصد ز برم رفت که آرد خبر از یارباز آمد و اکنون خبر از خویش نداردولی دشت بیاضی

***

?

بهترین چیزرسیدن به نگاهی استکه از حادثه عشق تر استسهراب سپهری

***

ز کدام رَه رسیدی؟ زِ کدام در گذشتی؟که ندیده دیده ناگه به درونِ دل فتادى؟هوشنگ ابتهاج

***

مطلب مشابه: جملات رمانتیکمن آنِ تواممرا به من باز مده . . .مولوی

***

از چشم و دل مپرس کهدر اولین نگاه شدچشم من، خراب دلو دل، خراب چشمصائب تبریزی

***

قاصد ز برم رفت که آرد خبر از یارباز آمد و اکنون خبر از خویش نداردولی دشت بیاضی

***

?

بهترین چیزرسیدن به نگاهی استکه از حادثه عشق تر استسهراب سپهری

***

ز کدام رَه رسیدی؟ زِ کدام در گذشتی؟که ندیده دیده ناگه به درونِ دل فتادى؟هوشنگ ابتهاج

***

مطلب مشابه: جملات رمانتیکمحمد‌حسن‌خانی‌همدان

محمد‌حسن‌خانی‌تنها

محمد‌حسن‌خانی‌طصویر

دلدلدادهدلداریدلبر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید