ویرگول
ورودثبت نام
میکائیل
میکائیل
خواندن ۳ دقیقه·۱۰ ماه پیش

میای بازی کنیم؟

من نمیدونم کیم
نمیدونم کسی که تا الان کلیدای این کیبورد رو لمس میکرده کی بوده
حتی نمیدونم کسی که الان داره دونه دونه رو کلیدا دست میزاره وکلمات ذهن مریضشو مینویسه کیه
شما میدونین کی هستین؟بعید میدونم
من
من حس میکنم یه بازیکنم
بازیکنی که فعلا صرفا واسه 11 نفره شدن تیم اومده و هنوز پاش به توپ نخورده

هر لحظه داره به دقایق گذشته ی بازی نگاه میکنه و اشفته تر میشه

از دیدن توپ

از ندوئیدن واسه رسیدن به توپ

از دوئیدن و متوقف شدن و نگاه کردن به توپ

مهمه توپ دست کیه؟

خب قطعا نه فقط مهم اینه که دارم فحش میخورم و همچنان به توپ نمیرسم

توپم نامرده به من نمیرسه ،گرچه با این وضعیت اگه بیاد هم توپو لو میدم


اصلا من مال اینجا نیستم

چرا مربی ازم نپرسید میخوام بازی کنم یا نه؟

بحث خواستن و نخواستن نیست
حداقل اگه می پرسید می گفتم چشمم کور دندم نرم خودم کردم که لعنت بر خودم باد

بیخیال حالا که نپرسیده و من وسط بازیم هیچ کاریم از دستم برنمیاد


نه اینکه هیچ کاری از دستم بر نیاد

میتونم پامو بزارم بیرون از خط و برم ولی هنوز اونقدر بزدل نشدم حداقل دلم میخواد مصدوم بشم و برم دلم میخواد وقتی میرم برام دست بزنن ولی پام نمیخواد بدوئه ذهنم از ترس گل به خودی نمیخواد توپو لمس کنه جسمم تسخیرم کرده

من


من
حس میکنم یه روحم که وارد یه جسم شده که مال خودش نبوده دست دومه یا نو مهم نیست مهم اینه الان مالکشه و باهاش شریکه
میتونم بپذیرمش و راحت باهاش برم زیر یه سقف مسالمت امیز زندگی مو بکنم و روزامم به چخ ندم
میتونمم نپذیرمش و باز باهاش برم زندگی کنم ولی ایندفعه به چخ و برم


اصلا خیلی قشنگه خیلی
هیچی دست خودم نیست جز همین ذهن و جسم که اونم یا دوستمه یا دشمن و باز هم دوست و دشمن بودن به پذیرفتن و نپذیرفتن برمی گرده


اوضاع گیج کننده س
افتادیم تو یه بازی که ظاهرا نظر خودمون اصلا برای بازی کردن یا نکردن مهم نبوده
و برای اینکه توانایی بازی کردن و ابزار و امکانات شو داشته باشیم یه جسمم بهمون دادن که موقتا اون تو سر کنیم
یه جسم که بشدت ضعیف و مسخره اس
گرسنه میشه، تشنه میشه، زخمی میشه ،به جنس مخالف خودش تمایل داره(بیاین مسخره ترش نکنیم و کلمه ی مخالف توی جمله بمونه)


خیلی مسخره اس خیلی
اصلا امکانات چیه این مانعی بیش نیست


یه سری ارواح دارای اجسام دیگه هم هستن که یا اونا جسم شونو کنترل میکنن یا جسمشون اونا رو

دوسشون داریم یا نداریم

اونایی که جسمشون کنترلشون میکنه که.....

ولی اونایی که جسم و ذهن شونو کنترل میکنن
تبریک میگم اقای گل و پیدا کردیم

همه بازیکنیم
همه گل می خوریم گل می زنیم

بهمون پاس میدن شایدم ندن

اصلا مگه مهمه؟ میگین نه؟سخت در اشتباهین ،اره مهمه ولی چون کاری از دستمون بر نمیاد میگیم مهم نیست
بیخیال


حالا که بهم اعتماد شده و تو زمینم

بهم اعتماد کردن و پاس دادن

میخوام دست کسایی که مثل من منفعلن و بگیرم بزارم جزء هم تیمی هام

و کسایی که روحشون و در نتیجه جسمشونو دوست دارم و صدا بزنم که چه از داخل استادیوم چه بیرون بازی رو ببینن


میخوام قدم بردارم

میخوام با جسمم به توافق برسم
میخوام بازی کنم
میخوام توپ و بگیرم
بدوئم ،گل بزنم


و در نهایت
پامو از خط بزارم بیرون
و برام دست بزنید




میای کنار هم بازی کنیم؟


ذهنجسم
در جستجوی انسانیت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید