ویرگول
ورودثبت نام
مه تاب
مه تاب
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

ماه صورتی


پیرو نوشته قبلیم باید بگم که بجز همه این اتفاقا یه چیز دیگه هم بود که باعث می شد که من بیشتر از همیشه به ماه فکر کنم...

پدیده ای که فکر میکنم شاید اسمش عشق باشه ...

قشنگه که ماه خطابت بکنن ...

امشب تولدمه و چند دقیقه پیش متوجه یه پدیده عجیب شدم ...

امشب ساعت 23:33 دقیقه ماه به بزرگترین حالت خودش دیده میشه که بهش میگن پدیده ماه صورتی ...

و خب من با خودم فکر کردم یه نشونه از سمت ماهه که داره تولدمو تبریک میگه و داره بهم میگه قراره تو 17 سالگی خوش بدرخشی ...

قراره عقلت بزرگتر بشه ... قراره کلی تجربه قشنگ داشته باشی... قراره با پرتو های نورت زندگی خودت و خانواده و دوستاتو قشنگ کنی...

پر از نور...

پ ن : آدما متولد نمیشن تا تولد بگیرن ... بلکه هر تولد، متولد میشن تا شروعی جدید داشته باشن ...:)

به دنیای من خوش آمدی ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید