ویرگول
ورودثبت نام
BAKOGHO
BAKOGHO
خواندن ۳ دقیقه·۱۰ ماه پیش

مای هیرو آکادمی جدید ( پارت دوم )

سلامی دوباره به شما خوانندگان عزیز

خب بریم برای شروع

__________________________________________

از زبان میاکو

تا این کلمه رو شنیدم بغض گلومو گرفت . آخه برای چی ؟ منم یکی از اعضای این

خانواده....

_ هوی بچه به چی زل زدی؟

_ ام هیچی !

_ خوبه ، من میرم، تو هم کارت تموم شد بیا.

چی ؟ همین ؟ رشته افکارم رو پاره میکنی و میری :-|

واقعا بدجنسی . حسابت رو میرسم بابا


چند دقیقه بعد...


با هر بدبختی ای که بود وسایلم رو جمع کردم ، واقعا کار سختیه!

داشتم از اتاق میومدم بیرون که پام به چمدون گیر کرد و بوم خوردم زمین

به ثانیه هم نکشید که کل خانواده بالا سرم اومدن ؛ وای سرم گیج رفت

یهو بابا اومد بالا سرم و گفت : دست و پا چلفتی ، پاشو بریم .

واقعا حرفت غیر منطقی بود. حداقل بهم دلداری میدادی .

بعد از اینکه دوباره وسایلم رو با کمک فیومی مرتب کردم (وسایلش موقع زمین خوردن پخش زمین شد) با همه خدافظی کردم و راهی اون مدرسه شدیم.

بعداز یکی دو ساعت رسیدیم به اون مدرسه شبانه روزی رسیدیم.

کلاس میاکو این شکلیه
کلاس میاکو این شکلیه

همون اول که وارد مدرسه شدم بابام رفت. من هم به طرف کلاس حرکت کردم .

در زدم و اومدم تو . وای کلاس چقدر بزرگه ●●روی اولین صندلی خالی ای که دیدم

نشستم . ولی طولی نکشید که یه دختر بچه هم سن خودم رو دیدم که با عصبانیت به من گفت : هی پیشی کوچولو اینجا جای منه زود باش از روش پاشو .

میخواستم بهش بگم من زود تر روی صندلی نشستم که یک دختر دیگه از ناکجا آباد پیداش شد و گفت : میاکو زود تر روی صندلی نشست .

چی؟ این دیگه کیه؟ اسم منو از کجا میدونه ؟ کوسه داره یا نه ؟ اسمش چیه ؟ چند

سالشه ؟ اینجا چیکار میکنه ...

_اسم من آکاری ناکامورائه و کوسم ذهن خوانیه ! باهام دوست میشی ؟

آکاری ناکامورا
آکاری ناکامورا

_منم میاکو تودوروکی ام و کوسم گرگه ، حتما ?

_هی میگم . . . میشه . . با منم ..دوست شید . . . البته اگه مشگلی نیست .

من و آکاری برگشتیم و یه دختر که روی سرش گل گذاشته بود رو دیدیم !

آیاکا سوزوکی
آیاکا سوزوکی

من و آکاری با هم : حتما

_ممنون.

_اسمت چیه ؟

_کوست چیه؟

_اسم آیاکا سوزوکی هست و کوسم هم طبیعته ( میتونه گل و درخت و هر چیزی که بهش مربوط هست رو درست کنه )

_اسم منم میا ...

_ بچه ها بشینید سر جاهاتون !

سه تامون برگشتیم و یک خانم که مشخص بود معلممونه رو دیدیم

_ اسم من هارو آئوکی هست ولی شما به من بگید هارو سنسه .

هارو سنسه (روی تخته چیزی نیست )
هارو سنسه (روی تخته چیزی نیست )

_ من خودم رو معرفی کردم حالانوبت شماست که خودتون وکوستون رو معرفی کنید !

*چند دقیقه بعد از زبان آکاری*

چند دقیقه گذشت و ردیف اول خودشون رومعرفی کردندوحالا نوبت من و میاکوئه

_من میاکو تودوروکی هستم و کوسه ام گرگ هستش.

حالا نوبت منه : من آکاری ناکامورا هستم و کوسه ام ذهن خوانی هستش .

_ اسم من آیاکا سوزوکیه و کوسه ام طبیعت هست.

_اسم من ...

________________________________________________

خب دوستان شرایت پارت بعدی :


●5لایک●

●5 کامت●

خب تا پارت بعد سایونارا•

آکاری ناکاموراآیاکا سوزوکیهدوست آکاریزود‌تر صندلیدختر
. . . . .
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید