ویرگول
ورودثبت نام
Raven:)
Raven:)
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

آموزش شیفتینگ

چطوری شیفت کنم؟؟؟


خب خبببب بعد صد سال ادمین برگشت با اموزش شیفتینگ(گیلیلیلیلیلی) پسسسسسسسس چمدوناتونو جمع کنید بریمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم



1-مدیتیشن

2-خوندن اسکریپت

3-دراز کشیدن در جایی که ساکت و تاریکه(براتون ارامش بخشه)

4-شیفتینگ





مدیتیشن


برای مدیتیشن میتونید بصورت دراز کشیده یا نشسته به مدت چند دقیقه با کشیدن نفس عمیق بکشید.مغزتون رو از هر فکر و خیالی غیر از دنیای شیفتتون خالی کنید و ارامش بگیرید.مدیتیشن قبل شیفتینگ به راحت شدن شیفتتون کمک میکنه



خوندن اسکریپت


توضیه خواصی نداره.اسکریپت رو توضیه دادم براتون بنویسید و بعد مدیتیشن بخونید


شیفتینگ


در یه جای ساکت و اروم دراز بکشید و چشاتونو ببندید.به این فکر کنید که در دنیای شیفتتون چکار هایی میکنید و بعد چند دقیقه شروع به شمارش کنید و وسط شمارش جملات مثبت بگید.مثلا..


1-2-3-4-5-6-من شیفت میکنم7-8-9-شیفت راحته10-11-12-13شیفت کار پیش و پا افتاده ایه


انقدر بشمرید تا خوابتون ببره وقتی پاشدید تو دی آر(دنیای شیفت هستید)

اگر نشد دلسرد و ناامید نشید شیفت تمرین میخواد من هنوز نتونستم شیف کنم ولی ادامه میدم



لایک و کامنت فراموش نشه بایییییییییییییی

مدیتیشندنیای شیفتتوناسکریپتشیفت
a crazy girl
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید