ویرگول
ورودثبت نام
پی.زد
پی.زد
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

رادیو 1401..صبح بخیر

همیشه که نباید پست های اخر سال مثبت باشد..از تجربیات و خبرهای خوب سال گذشته یا اهداف و برنامه ریزی های سال اینده..من دلم خواست از سختی های 1401 بنویسم..ثبت کردن مشکلات را بیشتر از ثبت کردن تجربیات دوست دارم..پس صدای من رو میشنوید از ابتدای سال 1401 تا انتها:

سلام صبح بخیر..این روزها اخرین روزهایی است که پشت این نیمکت ها مینشینم و دور از چشم معلم دینی،چیپس و پفک میخورم..

سلام صبح بخیر..تنها شده ام..

سلام صبح بخیر..از خودم بدم می اید..

هیچوقت کلافگی این عکس رو فراموش نمیکنم..
هیچوقت کلافگی این عکس رو فراموش نمیکنم..

سلام صبح بخیر..چاق شده ام و به خودم نمیرسم..

سلام صبح بخیر..از اینده میترسم..

سلام صبح بخیر..در بدترین حالت ممکنم،در تولد 18 سالگی ام حاضر بودم..

سلام صبح بخیر..مشاور تحصیلیم پاک زحمات این دو سه ساله ام را با برنامه ریزی غلطش به فنا داد..

سلام صبح بخیر..این چند شب اصلا نخوابیدم و تا خود صبح بیدار بودم تا کارهایم را تمام کنم..

5 صبح به وقت تهران
5 صبح به وقت تهران

سلام صبح بخیر..کلی کار تحویل نداده دارم و کلی درس های نخوانده که باید هر دو را انجام بدهم..

یکی از همان کارها..
یکی از همان کارها..

سلام صبح بخیر..10 روز تا کنکور مانده و میدانم که قبول نمیشوم ولی اطرافیانم به من امید دارند..

سلام صبح بخیر..کنکور را دادم به بدترین شکل ممکن..

فرمی از زندگی کنکوری
فرمی از زندگی کنکوری


سلام صبح بخیر..امروز تمامی موهایم را زدم..

سلام صبح بخیر..باید همین روزها اثاث کشی کنیم..

سلام صبح بخیر..مصوبه کنکوری اجرا شد و برای شرکت در کنکور سال جدید باید مجددا به مدرسه بروم..

سلام صبح بخیر..عمویم تصادف کرد و مرد..

دختر کنار حجله ی پدر
دختر کنار حجله ی پدر

سلام صبح بخیر..یکی از بدترین روزهاست..دیروز هفتمش بود و امروز باربری امده تا به خانه جدید برویم..

سلام صبح بخیر..خانه ای که گرفتیم دقیقا در همان خیابانی است که جان داده..

سلام صبح بخیر..فرزندانش ارام نمیگیرند..

سلام صبح بخیر..در این ماه بالغ بر 50 تماس با مرکز های مختلف داشتم من باب اینکه کنکورم را چگونه شرکت کنم و هیچکدام درست پاسخ نمیدهند..شاید باید بیخیال ارزویم شوم..

سلام صبح بخیر..این هفته 5 بار به اموزش پرورش رفتم و انها هم جوابم را نمیدهند..از درس خواندن متنفرم..

سلام صبح بخیر..از همه دور شده ام..

سلام صبح بخیر..دچار اختلال دوقطبی هستم..

سلام صبح بخیر..اوضاع مملکت به طرز فجیعی به هم ریخته است..

سلام صبح بخیر..شهر میدان جنگ شده است..

سلام صبح بخیر..انسان های بی گناه در حرم کشته شدند..

سلام صبح بخیر..کسی که دوستم داشت تنهایم گذاشت..

سلام صبح بخیر..چیزهایی که نباید میفهمیدم را فهمیدم..

سلام صبح بخیر..به خانواده ام تهمت زده اند..

سلام صبح بخیر..اخر سال رسیدم..

سلام صبح بخیر..

.

.

-پانیذ.پ

"یاعلی

سال 1401صبح بخیر
به قول پرویز شاپور:به نگاهم خوش امدی!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید