ویرگول
ورودثبت نام
آرمان امیری
آرمان امیری
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

کارهای من در 1403/5/13

به نام خدا

امروز رو با از خواب بیدار شدن در ساعت 8 صبح شروع کردم. سپس صورتم را شستم و از سنگکی کنار خانه مان دو تا سنگکی گرفتم.آن هارا که به خانه آوردم، کتاب زبان را برداشتم و به اتاقم رفتم و زبان خواندم.سپس زمانی که خانواده ام از خواب بیدار شدند،صبحانه خوردیم و بعد از یک ساعت به کلاس زبان رفتم . امروز در کلاس، بخش Focus Time و Practice Time درس 5 کتاب English Time 6 را خواندیم. که در مورد گرامر بود. در واقع موضوع گرامر این بو که : آیا تا به حال در ( زلزله) بوده ای ؟ یا : آیا تا به حال ( زلزله) را دیده ای ؟

یعنی طرز سوال کردن این بود و برای سابجکت های مختلف متفاوت بود. مثلا :

Have you ever seen a tornado?

Have you ever seen an earthquake?

Has he ever been in a landslide?

Has she ever seen a flood?

و اما نکته اصلی اینجاست که چطور باید این تیپ سوال ها را جوابشان بدیم. برای اینکار اگر منفی بود چنین عمل می کنیم:

No she hasn't.

No they haven't.

اما اگر جواب ما مثبت بود باید چنین بنویسیم :

Yes he has. It was awful.

Yes they have.It was dangerous.

بعد از آمدن از کلاس زبان ، نهار خوردم و سپس کمی استراحت کردم.سپس به انجام تکالیف زبان رسیدم و همراه پدرم به بیرون رفتم.

شهرever seenزبانhave everخواب بیدار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید