ویرگول
ورودثبت نام
آرمان امیری
آرمان امیری
خواندن ۲ دقیقه·۲ ماه پیش

کارهای من در 1403/5/9

به نام خدا.

من امروز ساعت 7:30 از خواب بیدار شدم . چون امروز می بایست هم تکلیف طراحی سایتم را انجام دهم ، هم کتاب بخوانم و هم امتحان ریاضی فردا را مطالعه کنم. واقعا امروز زیاد کار دارم.در نتیجه کمی کتاب خواندن و بعد در سایت To do ثبت نام کردم و برنامه To do را نصب کردم.سپس شروع به خواندن امتحان ریاضی کردم.

تا ساعت 14:00 مشغول به خواندن امتحان ریاضی بودم . سپس نهارخوردم و بعدا باز شروع به خواندن کردم. تا تقریبا ساعت 21:00 درس خواندم. بعدا شام خوردم و کمی در فضای مجازی چرخ زدم. چون کارهای امروزم خلاصه و کوتاه بود ، میخوام نصب وردپرس را به شما آموزش دهم . . . . .

برای نصب وردپرس باید از نخست شروع کنیم. یعنی وقتی وارد پارس پک شدیم و همچنین روی مدیریت هاست کلیک کردیم، وارد محیط سی پنل میشویم. یعنی باید رو بخش File Manager کلیک کنیم و روی Public_ HTML کلیک کنیم. سپس روی قسمت بالای صفحه باید روی گزینه آپلود کلیک کنیم و فایل وردپرسی را که قبلا دانلود کرده بودیم و به صورت زیپ هستش ،آپلود کنیم. سپس روی فایل آپلود شده کلیک راست می کنیم و Extract به معنی استخراج کردن را می زنیم. حالا یک پوشه وردپرس ساخته شده که بعدا از وارد شدن به آن ، گزینه Select All در بالای صفحه را بزنیم و بعد روی Move کلیک کنیم.سپس باید نام فایل را تا Public_HTML پاک کنیم و سپس باید روی فایلی به نام Config_sample کلیک راست کنیم و با انتخاب گزینه Edit , ,hvn ank و وارد شدن به کد آن ، باید سه گزینه DB Name , DB User , و DB Password را تغییر دهیم. و نام دیتابیس و کاربر و رمز را در بین دو تا کوتیشن قرار دهیم.

این هم از کارهای من در 1403/5/9

فضای مجازیکتاب خواندنکارهای ۱۴۰۳
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید