ویرگول
ورودثبت نام
ونوس
ونوس
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

بوی عید یا چی؟

امروز 26 اسفند هست و من از بوی خوش عیدی که داره میاد حالم به هم میخوره. امسال با آرامش ترین سال زندگیم از خیلی جنبه ها هست. اما برای خودم درگیری های جذابی ایجاد کردم که دلم نمیخواد هیچ کدوم از مراسم عید و نوروز رو بجا بیارم.

مدتی هست که دارم آموزشهایی در حیطه ی کار خودم میبینم و ذهنم پر هست از ایده هایی که دارن مغزم رو منفجر میکنند.

اما به عنوان یک مادر و زن و معلم مسولیتهای فراوانی دارم که باید به خاطر دخترم و همسرم و مادرم و پدرم و ... انجام بدم.

مثلا سفره ی هفت سین برپا کنم و یا برم اون جاهایی از خونه رو تمیز کنم که حتی فکر جن هم بهشون نمیرسه!

یا پاشم برم لباسهای اون کمدی که الان مدتها هست نرفتم سراغشون رو بریزم بیرون و الکی یکی دو ساعت برای خودم وقت تلف شده ایجاد کنم.

من الان دلم میخواد تولید محتوا کنم. کلاسهای جمع بندی رو ادمه بدم. پاشم برم تو این هوای خوب پیاده روی کنم و بنویسم و پادکست گوش بدم...

پس خانه تکانی را سمبل میکنم و به کاهای مهمترم میرسم*_*


بوی عیدیخانه تکانیپادکستتولید محتوانوشتن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید