ویرگول
ورودثبت نام
سولماز معصومیان
سولماز معصومیان
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

حرف مُفت

کاش میتونستم به بقیه بفهمونم که کمتر حرف بزنن و بیشتر کار کنن ، کاش یه نفربود بهم میگفت که چطوری اینکار انجام بدم ، نمیدونم چطوری میشه خنده از ته دل را به بچه برگردونم ، ای خدا یه راهی بزار جلو پام که بدونم کارام الکی نیست ، برای عسل ، عرفان ... چیکار میشه کرد چطوری میشه بهشون کمک کنم به زندگی که لیاقتشو دارن برسن ؟

قمیشی چه خوب میگه به جز مرگ هیچ چیزی اجبار نیست ،

که بین من و آرزوهای دور

به غیر از خودم هیشکی دیوار نیست ....

دینگ دینگ ... صدای تلفن منو به خودم میاره ، یاسمینِ ... ای خدا چه کاری بود کردم ، اه عجب قولی بهش دادم...

-الو . سلام عزیزم خوبی ؟

-قربونت باشه عزیزم نه فراموش نکردم تا نیم ساعت دیگه سرکوچه میبنمت ... خداحافظ

- اخِ من اونجا بین اون آدم های که فقط بلدن در مورد اخرین مدل ایفون توبازار و اخرین پست فلان بلاگر و مدل ماشین اون یکی ... حرف بزنن و نظر بدن ، میخوام چیکار کنم ؟ حرفهای این آدمها چه جذابیتی برام داره ؟ ....

اخه یکی نیست بهت بگه ، یاسمین بخاطر کارش و پیشرفتش مجبور بره ، کوثر هم که هرجا خوشگذرونی باشه اونجاست ... اما تو چی ؟ چی میخوای ؟ وای خدا خط چشممو نگا ، چپکی شده ... اه لعنتی حسش نیست درستش کنم ... تف مجبورم یه کاریش بکنم کوثر من و اینجوری ببینه پدرمو در میاره ، آخ وسط این همه کار و مشکل این قرتی بازی ها دیگه چی میگه

جلو آیینه به خودم گفتم به روت نیار

به روت نیار ، به روت نیار

گفتم خانم بیخیال نگو فردا چی میشه

دیگه بسته خانم نگو تکلیف دردا چی میشه

-سلام علیکم و رحمته الله مرجان خانم ... منت گذاشتین بالاخره اومدید ... میذاشتید

پریدم وسط حرف یاسمین و گفتم : یاسی بیخیال تو رو قران ... به زور آمدم بیرون از خانه بابا نمیذاشت بیام ...میگفت اجازه نداری ... با بدبختی و آسمون ریسمون کردن راضی شد ...

- ااا چطور برا رفتن خانه عرفان و کریم و جاوید اجازه داری چطوری موقع رفتن به اون محله ها اجازه داری .. اما به ما که میرسه بهت اجازه نمیدن ... از اون حرفهای عجیب بود

- مرجان خدای نکرده فکر نکردی که ما گوشمامون مخملی دیگه !

- آقا بچه ها بسته تورو خدا بیخیال بریم ... غلط کردم

- یاسی بیا جریمه اش کن آهنگ نقاب قمیشی براش نذار تا یاد بگیره از این نقاب بچه خوبا برامون نذاره ...

- کوثر اینو گفت با یاس بهم خندیدن

ادامه دارد.....

شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید