ویرگول
ورودثبت نام
کاترین کوچک
کاترین کوچک
خواندن ۲ دقیقه·۲ ماه پیش

2 روز وحشتناک بدون گوشی!

گوشیم متاسفانه خراب شده دادم برای تعمیر احتمالا 5،6 ملیونی خرجش باشه.

یادش بخیر اون موقع که خریدم کلا 35 تومن بود.

دیشب با استرس خوابیدم و پرده اتاقم رو هم کشیدم که صبح با نور خورشید شاید بیدار شم و به کلاسم برسم.

نه مامانم هست که صبح بیدارم کنه ، نه ساعت زنگ دار دارم. گوشیمم که خراب شد !

احتمالا از سوکتش باشه!

جوانی کجایی

امروز یک اهنگ از البوم فیل پوری دانلود کردم به اسم : یاد تو


میگه :یه شب از این شبا

یه روز از این روزا

می‌بینمت بازم؛ یا واقعی یا رویا

یه کوچه تووی خیابونم یه خونه توو آپارتمانم یه جایی ممکنه که رد شم ازت یا واقعی یا رویا...

خلاصه من از صبح رندوم این اهنگ رو دانلود کردم ساعت 6:30 صبح بود. ریختم رو فلش ، بردم تو ماشین که دارم میرم دانشگاه بدون اهنگ نشم !

تلفن بی سیم رو زدم به برق از ساعت 5 بعد از ظهره همینطوری داره بوق بوق میکنه. اینم باطریش خراب شده.

بابام همیشه میگفت اینو بذار به برق بمونه ولی بخاطر جای بد تلفن همش از برق میکشیدمش. الان میفهمم عجب اشتباه بزرگی کردم .دیگه موقع خواب نمیتونم تحمل کنم صدای بوقش رو . میکشمش از برق

رو لپتاپ بالا اوردم اینستا رو . به هزار زحمت با دوست صمیمی دایرکت مسیج دادم و جواب داد بالاخره.

باهاش برنامه برای شام چیدم . اومد خونمون رفتیم کافه !

تو راه کافه زنگ زدم تعمیرکار موبایل گفت گوشیت باید باز شه و ریسک شکستن ال سی دی هم هست.

من گفتم علی الله دیگه هرکاری میخوای بکن. تازه تعمیرکاررو نه میشناختم نه هیچی !

صرفا چون دم دانشگاهم بود اونجا دادم.

اقاهه گفت 6 میلیون خرجش میشه چون ای سی شارژش خراب شده. حالم بده واقعا این چه بلایی بود بر سر ما امد !






یه مساله ای الان فکر من رو مشغول کرده .

چرا بعضی خارجیا از نوجوون هاشون اجاره میگیرن ؟ یعنی تا بچه رفت سر کار میگن خیلی خوب حالا اجاره بده !؟ این که خیلی بی انصافیه

حتی یه جا دیدم نوشته بود سهم خودتون از قبض برق و گار هم بدین !

براههههههه!؟؟

اهنگاجارهرویاپوری
فرفری و سرخوش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید