ویرگول
ورودثبت نام
جواد عرب صاحبی
جواد عرب صاحبی
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

دوستت دارم ولی تقدیر چیز دیگری ست

دوستت دارم ولی تقدیر چیز دیگری ست
دوستت دارم ولی تقدیر چیز دیگری ست


دوستت دارم ولی تقدیر چیز دیگری است
خواب می بینم تو را،تعبیر چیز دیگری است 
.
در خیابان بار ها می بینمت، از راه دور
پیشتر می آیم و تصویر چیز دیگری است
.
کوه بودم، دوریت کاه از وجودم ساخته
در قفس افتادن یک شیر چیز دیگری است 
.
عاشقی طعم خوشی دارد ولی دور از فراق
با جدایی بی گمان تاثیر چیز دیگری است 
.
حرف بسیار است اما فرق دارد شعر من 
شرح حال یک جوان پیر چیز دیگری است

شاعر : فرزاد نظافتی

#جواد-عرب-صاحبی

جوادعرب صاحبیشعردکلمه
طلبه سطح ۳ حوزه علمیه _ مربی حفظ تخصصی قرآن کریم _ پژوهشگر ادیان و مذاهب _ پژوهشگر غرب شناسی _ شیطان پرستی _پژوهشگر منطقه قفقاز_ مدرس دوره های عملیات روانی _ ترور آنلاین _ غرب شناسی استراتژیک
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید