ویرگول
ورودثبت نام
Star☆
Star☆
خواندن ۱ دقیقه·۱۴ روز پیش

ماه بنفش/purple moon/

اسم شخصیت اصلی دختر : کاترینا

اسم شخصیت اصلی‌پسر :تایگا

...................

کاترینا :امم سلامم ببخشید میشه اون کیف رو بدی

تایگا:باشع ....(وایی خدا اسمش چیع)

کاترینا :امم اسمم کاترینا

تایگا :او اسمت خیلی خشگله اسمم منم تایگا

کاترینا :باشه حالا اون کیف و بده /

تایگا :خخ باشه



[چند روز بعد]


کاترینا :مامان من با دوستم قرار دارم و شب برمیگردم

مامان کاترینا :باشه برو اما برای شام برگرد

قیافه ی کاترینا همون لحظه:😐

______////////

کافی شاپ:

کاترینا بیا بریم رو اون صندلی ؟

کاترینا :باشه آرونا

از زبون کاترینا :بعد خوردن کافه به بیرون رفتیم توی کوچه تاریک

و ترسیده بودیم و داشتیم حرف میزدیم که یهو یکی در اومد و به سمت من حمله کرد آروشا سمتش اومد تا از من محافظت کنه که اون مرد آروشا رو با چاقو زد من هم همون موقع قش کردم


از زبون آرونا :یکی به سمت کاترینا حمله کرد من رفتم نجاتش بدم اون مرد روش و کرد به من و چاقو رو از لباسش در آورد ترسیدم چشام رو بستم و .....


تایگا به سمت منو کاترینا اومد من همون لحظه چشام بسته شد کاترینا هم قش کرد


تایگا :لعنتی کی این کار و کرده وایسا ببینم این دختر توی مدرسه بود


کاترینا و ارونا چشم هاشونو باز کردند گفتند ما اینجا چی کار می‌کنیم

تایگا :من شما رو توی کوچه پید کردم و حالتون بد بود آوردمتون بیمارستان راستی کاترینا چه لباس خوشگلی داری

لباس کاترینا :

لباس من
لباس من

کاترینا :اوه ممنون 😳

راستی ممنونم گه مار و نجات دادی تایگا

چجوری جبران کنم ¿

تایگا : آمم فردا .....


در باز شد همون مرد که ارونا رو با چاقو زد اومد بیمارستان

کلاهش رو برداشت ماسکش هم همینطور و به ارونا گفت

چطور تونستی بهم خیانت کنی //


برای پارت دو ///۱۰ ////لایک میخوام




رمانکافی شاپ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید