ویرگول
ورودثبت نام
سفیرپاکی
سفیرپاکی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

خدایا دستاتو بازکن!

این دفه بادفه قبل فرق داره!
این دفه بادفه قبل فرق داره!


من اصلا ناامیدنمیشم.

دوباره دوره ی ۴۰روزه روشروع میکنم.

به شیطان اجازه نمیدم که امیدوازم بگیره.آره،من موفق میشم!

چاره ای جز موفقیت ندارم.

این دفه باید(خودم)روشکست بدم چون یه انگیزه ی خیلی قوی دارم.

قراره داخل این دوره هم شیطان روشکست بدم وهم نفس خودم رو‌.

من میترکو‌نم.مطمئنم که میتونم موفق شم.

اصلا همین بلندشدنم بعدازیه شکست سنگین یعنی ترکوندن!

به لطف خداکلی پیشرفت میکنم.

اصلا همین که به اون دختره پیام ندادم و اون رابطه غلط روشروع نکردم یعنی نسبت به گذشته کلی پیشرفت کردم.

خدایا شکرت.

قراره کلی اتفاق خوب برای من بیفته.

ناامیدنشوعلیرضا،هنوزکلی امیدپیش خداداری.

دعای حضرت مادروامام رضاپشت سرته.به پیش برو.توشکست خوردی چون تلاش کردی!توشکست خوردی چون میخواستی خودتوبه یه نقطه ای برسونی!پس شکست خوردن خیلی هم خوبه وبابت شکست هات بهت افتخار میکنم.

اینو بدون که خیلی دوستت دارم علیرضا!مطمئن باش که پایانش خیلی روشنه.اگه الآن زندگیت تاریکه چون پایانش نیست.

من به تو وخدایی که می‌پرستی خیلی اعتماد دارم.تولحظات سخت تر ازاین رو هم گذروندی.این هم میگذره،فقط بایدخودتوبلندکنی!

گاهی وقتا باید زانو بزنی

و بگی

خدایا!

«شاید»زورم به خودم نرسه

ولی اینو بدون که

«قطعا»تورودوست دارم!

خدایا بهم کمک کن تا

کاریوانجام ندم که

ازش متنفرم!

من دوباره برگشتم

دستاتوبازمیکنی؟!

شکستشیطانخداترک عادتامیددرمانی
شکر که خدا هست?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید