ویرگول
ورودثبت نام
سفیرپاکی
سفیرپاکی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

دشمنان اصلی زن زندگی آزادی!

قراره بابت این پستم فوش بخورم ولی من کسی نیستم که برای خوشایند دیگران پست بذارم.

:

حدود سه ماه پیش(زمانی که هنوز خبری از لایحه حجاب و هوش مصنوعی برای کنترل بی حجابی و....نبودوسخت گیری کمتر شده بود)یه عکسی داخل مجازی دیدم که واقعا برگام‌ ریخت...دو تا دختر داخل کیش با زیرپیراهن و شورت! رفته بودن مغازه افق کوروش?آقا من درباره حجاب نمیخوام صحبت کنم ولی به قرآن قسم داخل خود اروپاشم مردم با شورت نمیرن تو محل عمومی...دیگه اونایی که خیلی باز لباس می‌پوشن حداقل شلوارکی میکنن تنشون و بعد میرن...چرا یه عدتون طوری رفتار میکنین که انگار خیلی بی جنبه این و بهونه میدین دست حاکمیت که گشت ارشاد رو ادامه بده؟(یکی از دلایل حاکمیت برای ادامه گشت ارشاد اینه که اگه حجاب رو آزاد کنن،بی حجابی به شال‌ و.... محدود نمیشه و وضع بدتر میشه....)

یه بارم یه ویدئو از متروی تهران دیدم که پسر و دختره جلوی عالم و آدم همو ....میکردن‌....بابا ما ایرانی هستیم،این کارا چیه آخه...حتی حیوانات هم جلوی بقیه جفتگیری نمیکنن...

خواهر من!اگه واقعا اعتقادی به حجاب نداری و به زن زندگی آزادی معتقدی و میخوای جونتم براش بدی اینو بدون که دشمن اصلی تو من مذهبی نیستم...دشمن اصلی تو بعضی از اون همفکر هات هستن که با بی جنبه بودنشون کارو برای تو وترویج تفکرت هزار برابر سخت تر میکنن‌!

حجابجنبشدلنوشته
شکر که خدا هست?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید