ویرگول
ورودثبت نام
سفیرپاکی
سفیرپاکی
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

رفتم حرم!

دیروز حرم امام رضا بودم...برای پنجمین بار...یادمه بار اولی که اومدم شرایطم خیلی بد بود...یه سری گناه ها داشت برام عادی میشد و امام رضا بود که به فریادم رسید...اولین و به یادماندنی ترین زیارتم با همکلاسی های دوره ی دانشگاهی بود...یادش بخیر...۲ سالی بود که نیومده بودم...بار آخر به امام رضا قول داده بودم خوشحال برگردم و همه تلاشمو برای پاکی کنم ولی...



امکانش نیست در این دنیای مدرن که پاکی روز به روز سخت تر میشه و لذت های دنیوی نابود کننده روز به روز جاذبشون بیشتر میشه بدون توسل و زیارت و رفتن به جاهای معنوی پاک موند!بخوای فقط بشینی داخل خونه و گوشی دستت بگیری مطمعن باش که یک جا میلغزی...نیاز به شارژ شدن داری و چه جایی بهتر از حرم و گلزار شهدا و....



سرقضیه ی ازدواجم داخل حرم دعاکردم...بین دو راهی موندم...اصلا نمی‌دونم خیرم توچیه...به امام رضا گفتم من هیچی بلد نیستم،خودت درستش کن...



آرامش خاصی داره حرم امام رضا...نمیخوام اغراق کنم و بگم وقتی میای اینجا تمام مشکلات سریع حل میشه،نه!ولی یه جور حس امیدواری پیدا می‌کنی...امید به این که یه فرد قوی پشتت هست...وقتی ذهنت داخل حرم آروم میشه راحت تر میتونی جواب سوالتت رو پیدا کنی...



به اونایی که به روان شناسی و مشاوره علاقه دارن پیشنهاد میکنم که در حوزه ی روابط عاطفی و شکست عشقی تولید محتوا کنن...واقعا الآن نیاز جوون ها کسب اطلاعات در این باره هستش...این روابط ناسالم مثل ویروسی داخل جامعه گسترش پیدا کرده و نتیجه ی اکثرشون رو هم که خودمون میدونیم!

شکست عشقی...

به نظرم چون رابطه ی حرام توسط شیطان گرم میشه خیلی زود هم خاموش میشه!

ولی رابطه ی حلال توسط خدا گرم میشه و روز به روز داخلش حس بهتری پیدا میشه...

دیگه حرف خاصی ندارم...شادی روح شهید سلیمانی صلوات...

دحدیگه

امام رضاحرمدل نوشتهداداش رضاسفیرپاکی
شکر که خدا هست?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید