ویرگول
ورودثبت نام
سفیرپاکی
سفیرپاکی
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

چهلمین روزپاکی?

بالاخره وارد چهلمین روز پاکی‌شدم...


برای همین اومدم تپه شهدای گمنام...چن بار دیگه هم به پاکی‌چهل روزه رسیده بودم ولی احساس میکنم که این دفه یه فرق اساسی داره و اونم اینه که قدرآرامشو بیشترمیدونم...دیگه تقریبا فهمیدم که باگناه تپش قلب میگیرم وهمه ی اهدافم زمین میمونه...واقعا اگه انسان یه کوچولو آینده نگر باشه می بینه که گناه دنیاشو نابود می‌کنه....

یه هواپیمایی رو در نظر بگیر که از خرم آباد داره می‌ره به سمت تهران...اگه بین راه فقط دو درجه هواپیما منحرف بشه بعد از پنج دقیقه اتفاق خاصی نمیفته ولی بعد از بیست دقیقه یکهو مسافرا می بینن که به جای تهران،داخل کرمانشاه فرود اومدن...

جهت ها و کارهای اشتباه شاید در کوتاه مدت به ما آسیب زیادی نرسونه ولی در بلند مدت قطعا مسیر زندگیمون رو عوض می‌کنه...یک مسیر تاریک که سرشاره از وحشت وغم وعذاب وجدان...

اگه خودارضایی ورابطه حرام رو ادامه بدی در کمتر از یکی دوسال میفهمی که دیگه اون آدم قبلی نیستی و کلی از خودت دور شدی...

امیدوارم به این مرحله نرسی که برگشتش غیر ممکنه...

توی این چهل روز جدای از کنترل نگاه باهیچ دختریم چت نکردم...کلا شرایط وامدادهای الهی هم کمکم کردکه زمینه های گناه برام فراهم نشه!

خداروشکر واقعا...

من بدون خدا خیلی ضعیفم

فقط کافیه که خدا دست منو ول کنه

تا خودمو نابود کنم...

واقعا هرچیزی که به قیمت از دست دادن آرامشت تموم شه زیادی گرونه!

میخواستم بگم توی این ۴۰روز پاکی کار خاصی نکردم ولی نمیتونم دروغ بگم!

واقعا آخرالزمان جوریه که پاک بودن داخل یک روز هم سخته چه برسه چهل روز!

کافیه با یه فیلتر شکن و چندتا کلیک ....

ولی خداروشکر که بخیر گذشت....


می‌خوام یه نصیحتی کنم به جوونای هم سن خودم...ببین داداش!لطفا دختریو به خودت وابسته نکن.توکه میدونی الآن شرایط ازدواجشو نداری،توکه نمیتونی برای یه آینده مشترک تضمین بدی پس چرا الکی وابستش میکنی؟

باور کن که دخترا خیلی احساساتی تر از ما پسراهستن...خیلی سریع وابسته میشن...گناه داره...با احساساتش بازی نکن...کاری نکن وقتی بعدا ازدواج کنه نتونه تموم احساساتشو پای شوهرش بریزه!

یه خورده مهربون تر باش

اگه واقعا دوسش داری باید باهاش کات کنی!

خودتو گول‌ نزن...دوست داشتن به تنهایی دلیلی برای ادامه یک رابطه اشتباه‌ نیست ...اگه دوست دختری داری باهاش کات کن و مطمعن باش بعد چند وقت خداچیزهای بهتری رو بهت میده...چیزهایی مثل محبوبیت،آرامش،تمرکز،عزت وحال خوب و....

اینو من نمیگم،پیامبرمون میگه.

پيامبر خدا صلي الله عليه و آله : هر كس بر حرامى دست يابد و به خاطر ترس از خدا آن را رها سازد ، خداوند ، در دنيا و پيش از قيامت ، بهتر از آن را برايش مقدّر مى كند .

گناهخودسازیمعنویتوبهداداش رضا
شکر که خدا هست?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید