من بعد از مدت ها به ویرگول بازگشتم.البته در این مدت گاهی به عنوان خواننده به آن سر زده و بعضی از مطالب آقای سمیعی را می خواندم.ولی از وقتی حساب ویرگول من به طور دائم مسدود شد، امکان نوشتن پست یا کامنت و به طور کلی فعالیت در اینجا را نداشتم.هرچند که حساب قبلی من همچنان در دسترس است و می توان نوشته هایش را خواند.
علی ای حال حالا که بازگشته ام، باید حواسم باشد که دیگر به نقض قوانین نپرداخته، قوانین را خوانده و سعی کنم که حساب شده بنویسم.