سید سعید انوری·۳ روز پیشداستانک:مزایای تنهاییبه پیاده روی رفتم.در آن مسیری که برای این کار اختصاص داده اند و پشت خانه مان دور بام شهرمان است.مسیری که وقتی در آن قرار می گیری،تقریبا تما…
سید سعید انوری·۹ روز پیشبازگشتی دوبارهمن بعد از مدت ها به ویرگول بازگشتم.البته در این مدت گاهی به عنوان خواننده به آن سر زده و بعضی از مطالب آقای سمیعی را می خواندم.ولی از وقتی…