ویرگول
ورودثبت نام
سید سعید انوری
سید سعید انوری
سید سعید انوری
سید سعید انوری
خواندن ۱ دقیقه·۹ روز پیش

بازگشتی دوباره

من بعد از مدت ها به ویرگول بازگشتم.البته در این مدت گاهی به عنوان خواننده به آن سر زده و بعضی از مطالب آقای سمیعی را می خواندم.ولی از وقتی حساب ویرگول من به طور دائم مسدود شد، امکان نوشتن پست یا کامنت و به طور کلی فعالیت در اینجا را نداشتم.هرچند که حساب قبلی من همچنان در دسترس است و می توان نوشته هایش را خواند.

علی ای حال حالا که بازگشته ام، باید حواسم باشد که دیگر به نقض قوانین نپرداخته، قوانین را خوانده و سعی کنم که حساب شده بنویسم.

۰
۰
سید سعید انوری
سید سعید انوری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید