ویرگول
ورودثبت نام
ماجدعبدالقادری
ماجدعبدالقادری
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

توییت ترسناک یک قاتل

#توییت ترسناک

امروز این پنجمین پیام اعتراضی است که از همسایگانم دریافت می کنم...اونا همش از بوی کبابی که کل ساختمون رو برداشته شکایت میکنن اما ما هیچ وقت توی خونه کباب نمپزیم  چون خلاف مقررات ساختمونه ...بخصوص اینکه از شب هیچ غذایی تو خونه درست نکردیم راستش من و همسرم دیشب یکم دعوا کردیم...  طبق معمول  دوست داره همیشه منو بدهکار کنه و همه چیزو بندازه گردن من...
الانم چند ساعته که دوباره قهر کرده حرفی نمیزنه...
نمیدونم شاید من دیشب یکم زیاده روی کردم و باید ازش معذرت خواهی کنم چون دیشب یه ضربه بهش زدم...
اما غرورم اجازه نمی‌داد این‌بارم من معذرت خواهی کنم...
برا همین  اجازه دادم همسرم هر چقد دلش میخواد توی شومینه خونه بشینه استراحت کنه...


داستان ترسناکقاتل
عاشق تاریخ و کار آفرینی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید