ویرگول
ورودثبت نام
Rasta
Rasta
خواندن ۱ دقیقه·۱۲ روز پیش

تولدم مبارک😍

امروز ۳ مهر ، ۳ شنبه ، ۳شب ،تولدمنه ، پاییز عالیه و این روز از پایین سهم منه تولدم مبارککک 🎉

ویرگول جایی که یاد داد خودمو گم نکنم حواسم به خودم باشه باعث شده دیگه خودم و فراموش نکنم و ممنونم از خودم که تو شرایط سخت کم نیاوردم جنگیدم و رسیدم

آره وقتی میخای به قله ای برسی با هی نگاه کردن بهش از خودت میپرسی؟!خیلی دوره مگه میشه برسم!کی میرسم!چقدر دیگه مونده!و احتمالا فکرای منفی...

پس این بار منه جدید فقط به قدم هاش نگاه میکنه ، قدم های هر روزش⁦;⁠)

منه جدیدهیچ روزی و از دست نمیده هیچ روزی⁦;⁠)⁩

منه جدیدی که فقط تلاش میکنه و هیچ روزی رو تسلیم نمیشه⁦;⁠)⁩

منه جدید کم نمیرازه⁦;⁠)⁩

منه جدید صد خودش رو میزاره⁦;⁠)⁩

منه جدید هوشمندانه عمل میکنه⁦;⁠)⁩

منه جدید افکار منفی و تا جای ممکن از خودش دور میکنه و هرروز شکرگزاری میکنه و مینویسه⁦;⁠)⁩

منه جدید واسه هرروزش برنامه ریزی داره⁦;⁠)⁩

منه جدید هرشب گزارشکار مینویسه⁦;⁠)⁩

منه جدید تنبل نیست منه جدید کارهارو روی هم انباشته نمیکنه و حتمن هرروز کارهای همان روز و انجام میده به علاوه کار های دیگه...⁦⁦:⁠-⁠)⁩

منه جدید روتین شبانه داره و پاییند⁦;⁠)⁩

مینویسم تا سال بعد دوباره بیام بگم که بهترین سال بوده بیام بگم:

از خودم راضی بودم از تلاشی که کردم و هرچیز دیگه ای⁦;⁠)⁩⁩

میخوام بهترین پاییز زندگی و بهترین سال زندگیمو قشنگ تر از همیشه بسازم سالی متفاوت از تمام سال های زندگیم سالی که کمتر به دلواپسی ها بها بدم و آرامشی که بیشتر از همیشه به سراغ ام میاد ، سالی خندون و همه چی تموم...

🎉🎉و حالا من ۳۶۵ روز صفحه خالی دارم که میخوام قشنگ بنویسمش و خدایا سن جدیدمو قشنگ بساز🎉🎉

تولدم مبارک ۱۴۰۳/۷/۳

افکاربرنامهسالتولدم مبارکتغییر
سرگرم خودت،عاشق احوال خودت باش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید