ویرگول
ورودثبت نام
Rasta
Rasta
خواندن ۳ دقیقه·۲۰ روز پیش

خدایا‌بیشتر‌ازهمیشه‌کنارم‌باش‌وکمکم کن‌...

حالم بد است چه بگویم

دلم پره درد است پر از غم منی که چندروز لب هیچ چیز نزدم هیچ چیز رو نخواستم به فکر فرار بودم خسته شدم از زندگی من خسته نشدم من رو خسته کردند

به فکر خودکشی بوده ام درحال حاضر هم به آن فکر میکنم(درصورتی که خدا به دادم نرسد)

من از دنیا یک چیز خواستم چیزی به نام هدف هدفی که من رو موظف کرد با شور و اشتیاق از خواب برخیزم به اطمینان باید بگم دلیل زنده بودنم جنگیدنم برای هدف ام!شده زندگی من

حال فردی قصد دارد که بین ما فاصله بیندازد که به عقیده من این امکان ندارد...هرگز مانند نفس کشیدن من است من بدون اون نمیتونم نفس بکشم و هیچ چی و نمیخام

خدایا به بزرگیت قصم به اینکه تو مهربون ترینی خودت یه کاری کن مشکل ام حل شه کاری کن به آن برسم خدا من به تو پناه آوردم من به مو بندم و التماست میکنم

کمکم کن دلیل زندگیم،هدفم،امیدم رو به من برگردون

خدایااااااا میشنوی صدامو میبینی گریه هامو تاحالا دیده بودی انقدر اشک بریزم!نه

سخت ترین برهه تو زندگیم سخت ترین شرایط ممکنی که از لحظه ای که چشم باز کردم تا به الان تجربه نکردم من نمیتونم خدااا

آمدنم بحر چه بود؟یادته همیشه بهت میگفتم خودت میدونی

خدایا من بدون آن نمیتوانم منی که التماست میکنم من رو ببین و موانع رو از سر راهم بردار وقلب سنگ اون فرد رو نرم کن جون هرکسی دوست داری حداقل اگه میخای هنوزم تو این دنیا زندگی کنم

یا خودکشی یا کمک تو

خدایا داد میزنم فریاد میزنم امروز۲۵شهریور روزی که آسمان از غم های دلم با دیدن اشک هایم بارید

کمک!!!مگه نمیگی وقتی صدام بزنی میام کمکت میکنم به دادت میرسم بیااا بیاا که من تا سر حد مرگ میترسم بیاا که این تن این قلب این مغز دیگه گنجایش نداره من لبریز شدم دیگه جایی نیست

بریده امممم که قطعن میدونی چون دیدی یک هفته جز گریه کاری نکردم قید خیلیییی چیزهایی که دوست دارم رو میزنم و کاری میکنم که تو دوست داشته باشی همونکارارو میکنم فقط نجات ام بده نجاتمم بده خدااااااااااا خدا جونم تنهام نزاریااا من میمیرم خودکشی میکنم فکر میکنم زوده هنوز بیام پیشت هنوز...

خداااا بغلم کن و من از این فاجعه نجات بده میدونم جز تو کسی نیست کمکم کنه مثل همیشه که تو سخت ترین شرایط کمکم کردی و من ازت مممنونم و اینبارر خیلی سخت تر از همیشه است جون هرکسی که دوست داری قسم نجاتم بده بهم برگردون چیزی که حق منه چیزی که اگه الان دارم نفس میکشم فقط بخاطر اونه

مهربون ترینم کمک!

خدایا دلم تنگ شده واسه آرامشی که توش الکی بدون هیچ دلیل خوشحال کننده بخندم دلم لحظه ای رو میخاد که زندگیم به روال هادی برگرده هیچ چیز خوشحال کننده ای رو نمیخوام همین که اتفاق بدی نیفته من شکرگزارتم خداا کمک خواهش میکنم خدا من و ببین

و اینبار جنگیدنم به قیمت از دست دادن شاید آبرو من است فقط هوامو داشته باش همه چی حل شه بهم برش گردون

دوستسخت‌ترین شرایطکمک خدایاخودکشیزندگی
سرگرم خودت،عاشق احوال خودت باش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید