ویرگول
ورودثبت نام
آرمین اوجاقی
آرمین اوجاقی
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

دنیای واقعی

سلام اسم من آرمین هستش .

شاید از خودتون بپرسید دنیای واقعی یعنی چی ؟

شما از صبح که از خواب بلند میشید سرتون توی گوشیه و در حال دیدن ویدیو های افرادی هستند که هیچ هنری ندارن و حتی شما خیلی از اونا حرفه ای تر هستید ، اما بخاطر تنبلی و کمالگرا بودن هیچ عملی نمیکنید .

تفاوت اونا با تو توی اینه که اونا فقط شروع کردن و تو هنوز نشستی داری موفقیت اونا رو نگاه میکنی ولی من اسم اینو نمیزارم موفقیت ، اسم این کار استفاده از ناآگاهی افرادی امثال توئه .

من دارم سریالی رو شروع میکنم که به صورت مقاله هستش و بر اساس واقعیت نوشته میشه ، انقدر واقعی که وقتی شما این مقاله رو میخونید و تو خیابون راه میرید یا توی فضای مجازی وقتتون رو تلف میکنید ، میفهمید که کلمه به کلمه حرف های من واقعیت داره .


قسمت 1 : دعوت به دنیای واقعی

  • آرمین
برده داری مدرندنیای واقعیفضای مجازیروانشناسیموفقیت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید