ویرگول
ورودثبت نام
مصطفی
مصطفی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

رسیدم به اونی که میخواستم

بازم هم شرایط سخت اقتصادی این روزا شرایط رو برای خرید اون گوشی که خیلی بهش علاقه داشتم رو سخت کرده بود برا یه جوان ۲۲ ساله که خواسته یه گوشی هوشمند و پیشرفته رو داشته باشه فکر نکنم زیاد توقع خاصی باشه ولی خب وقتی هزینه هات جوری نیست که بتونی گوشی نو بگیری خب چاره ای جز گوشی کارکرده نیست تا اینکه یه سر به برنامه دیوار زدم گوشی مورد علاقم رو پیدا کردم از طریق پیام بهش گفتم اطلاعاتی در مورد گوشی بهم بده به نظر که خوب میومد تصمیم گرفتم برم گوشی رو از نزدیک ببینم گوشی ظاهر تمیز و از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری خوب بود گوشی رو ازش خریدم خدارو شکر گوشی خیلی خوبی بود و همین حالا هم با همین گوشی دارم برای برنامه خوب دیوار خاطرمو مینویسم ممنون از بچه های برنامه دیوار که موجب شدن من به گوشی دلخواهم برسم و ازتون راضی هستم بمونید کنار ما???

دیوارگوشیخاطره9 سالگیخرید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید