ویرگول
ورودثبت نام
نرگس
نرگس
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

روزی روزگاری ...کنکور1401


بیش از 4 ساعت از کنکور1401 میگذره و هر لحظه که میگذره بیشتر لود میشم

چرا اون رو زدم

چرا اونیکی رو نزدم

اگه منفی شد

اگه ...

کاش تقلب نبود ...کاش سازمان سنجش دقت و حساسیتی که سر کنکور هنر داشت رو یکم برای ریاضی و انسانی و بخصوص تجربی میگذاشت.

شرایط کنکور هرچیزی بود جز شرایط جنگی ای که تصور کرده بودم ...نه گرم بود نه سرد نه مراقب ها ،دیو های قصه ها بودند. کاملا آرام وعادی...درستش هم همینه ، هیچ اتفاقی نیوفتاده و راستش برای هیچکس مهم نیست امروز کنکور دادم وآیا خوب بود یا بد . هیچ تغییری به وجود نیومده ، هوا همچنان گرمه و گنجشک ها چشم به راه انجیرهای تازه ... روند زندگی همون هست که قبلا بود. (فقط دیگه نیاز نیست بشینی تحلیل آزمون کنی.)

دیشب رفته بودم بیرون و خیلیا رو دیدم که خسته و با استرس تکیه دادن به دیوار و گاهی چشم به گوشی میندازن . شاید گوشه ذهنشون آیات دینی، ترجمه افعال عربی، فرمول مثلثاتی یا کدوم غدده بزاقی بزرگتره رو مرور میکردن . نمیدونم ،ولی خیلی خسته بودن.

هرچی فکر میکنم امسال حتی اگه خیلی بد هم بشه

حتی اگه بدتر از چیزی بشه که تصور میکنم

خیلی چیزا یاد گرفتم . خیلیییی

برنامه ریزی ، سحر خیزی ، تمرکز، تاب آوری ، اهمیت ندادن و یجورایی خوگیری ، مدیریت بحران و شرایط سخت ، درس گرفتن از اشتباهاتم ، مسولیت پذیری و اینکه با خودم مهربون باشم .

امیدوارم همه نتیجه دلخواهمون رو بگیریم .

امیدوارم لبخند روی لب همه ببینیم .

امیدوارم رویاهامون مثل بچگی هامون رنگی و مهربون بشه .

پ.ن: اولین متنی هست که بعد از 1سال و اندی در ویرگول مینویسم . اگر اشتباهی داد به بزرگی خود ببخشید.)



کنکوردلنوشته۱۴۰۱
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید