ویرگول
ورودثبت نام
مائده سادات
مائده سادات
خواندن ۱ دقیقه·۷ روز پیش

چالش هفته

1_پررنگ ترین کلمه ای که تو ذهنمه: شجاعت

2_اگه تعداد یه چیزو تو جهان بیشتر می‌کردم:سلامت روان🫀🧠🌺

3_اگه یه رایحه بودم: شربت آبلیمو تازه

4_اگه یه شیء بودم:انگشتر

5_اگه یه رنگ بودم:سبز زیتونی

6_اگه یه قدرت ماوراءالطبیعی داشتم: سفر توی کیهان

7_اگه یه ژانر بودم: نیستم اما دوست داشتم فانتزی حماسی باشم.

8_اگه یه نوع قهوه بودم: اصلا قهوه نیستم :)

9_اگه یه شعر بودم: جمله بی‌قراریت از طلب قرار توست/طالب بی‌قرار شو تا که قرار آیدت🦋
10_اگه یه حس بودم: شرم
11_اگه یه مکان بودم: گل فروشی

12_اگه یه چیز تو طبیعت بودم: یه جزیره کشف نشده

13_از چی متنفرم: غیبت و خودشیفتگی
14_چی باعث میشه تصمیم جدی واسه خودکشی نگیرم: یه شاید. اینکه شاید اوضاع تغییر کنه. و اینکه شاید اوضاع اونقدری هم که من فکر میکنم فاجعه آمیز نباشه.
15_چی منو از دپرس بودن نجات میده: همونطور که هنزیفری تو گوشمه و آهنگ گوش میدم سرمو از پنجره ماشین بدم بیرون و باد با سرعت بخوره توی صورتم.😃🌬
16_طولانی ترین تایمی که رو یه آهنگ قفلی بودم: از معدود آهنگ هایی هست که هیچ‌وقت برام تکراری نمیشه و پر از خاطره است موسیقی بیکلام Dervis از Toygar Isikli از سریال Kuzgun

https://www.aparat.com/v/uavf800

17_کاراکتر فیلم یا سریال مورد علاقم:لی جانگ هیون(عزیزترینم)، استاد اگوی(پاندای کونگ فوکار)، سم وایز گمنجر(ارباب حلقه ها)، بابا رانچورداس( سه احمق)، جک اسپارو(دزدان دریایی کارائیب)، دامبلدور و هرماینی گرنجنر(هری پاتر)،دکتر واتسون و مری واتسون(شرلوک هولمز)

18_چیزایی که دوسشون دارم: فیلم و سریال، تخیل، خیابان آذر، دیزاین و طراحی داخلی‌، برنامه نویسی، ساخت انیمیشن

19_چی خیلی خوشحالم میکنه: اینکه یکی باورم داشته باشه و قبولم داشته باشه.

**پایان**
**پایان**
چالش هفتهسلامت روانمنچالش بیو
جمله بی‌قراریت از طلب قرار توست***طالب بی‌قرار شو تا که قرار آیدت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید