ویرگول
ورودثبت نام
مائده جون
مائده جون
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

خاله پریا

توی مدرسه وقتی قرار بود به بقیه بگیم کی پریود شدیم یا کی پریود میشیم از رمز های مختلفی استفاده می کردیم ، رمز های مثل بند پ اومده سراغمون یا خاله پری یا خاله پریا اومده خونمون .الان خاله پریا در راه خونه منه فکر کنم سه یا چهار روز دیگه برسه.

الان دیگه اکثرا از درد های فیزیکی پریودی خبر دارن، به قول یکی از دوستام هر سری یه جای جدیدی درد میگیره که قبلا نمی دونستیم اون قسمت از بدن وجود داره یا اصلا چه عضوی توی اون قسمته یا چه کاری انجام میده. برای بعضی ها دردی توی کمر به وجود میاد که انگار تیکه ی از بدن داره کنده میشه .اما برای بعضی ها هم پریودی هاشون درد زیادی نداره اما انگار تیر خورده باشن خون از دست میدن .

من یک هفته قبل از پریودی اعصابم عین سگ پاچه گیر میشه .دست خودم نیست اما هرچیز کوچیکی عصبیم میکنه .بعدا بخاطر این عصبی شدن ناراحت میشم یا جدیدا سعی میکنم کنترلش کنم اما بعضی لحظه ها کاملا خارج از کنترل منه .


ازپریودبگوپریود
برای رهایی از فکر کردن ، می نویسم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید