ویرگول
ورودثبت نام
maha nouri
maha nouri
خواندن ۱ دقیقه·۷ ماه پیش

کودکی ...

تقریبا میشه گفت که هممون از کودکی به خوبی و خوشی یاد می کنیم

فرقی نداره چه شرایطی داشتیم

بهتر بگم اصلا نمیدونستیم که چه شرایطی داشتیم و معنی توی اون شرایط بودن یعنی چی؟

فکر میکنم از همین جا هم میشه فهمید که حال خوب به دل ما بستگی داره نه به شرایطمون

حال خوب به میزان حساب بانکی و متراژ خونه ای زندگی می کنیم بستگی نداره...

حال خوب به خود ما وابسته است

به دیدگاهمون از این جهان

اگر بتونیم اون ویژگی رو از کودکی هامون تا بزرگسالی حفظ کنیم، بدون شک حال خوبمون رو تا همیشه برای خودمون حفظ می کنیم

من مَها نوری هستم

به شدت دلتنگ کودکی خودم و به شدت تر در تلاش برای حفظ کودک درونم :))))) عکس پروفایلم رو هم از سال های کودکی انتخاب کردم تا مزید بر علت باشه :)))))))))))))))))))))))))))

در حوزه کودکان فعالیت محتوایی و پژوهشی دارم و از حق نگذریم اطلاعات خیلی زیادی هم در این زمینه به دست آوردم که خب دوست دارم از طریق تریبونی که ویرگول جان در اختیارمون قرار داده یک سری از این اطلاعات رو باهاتون به اشتراک بگذارم

خیلی خوشحال میشم که با من همراه باشید و نظراتتون رو هم برام بنویسید

راستی اگه دوست دارید با من بیشتر در ارتباط باشید؛ میتونید من و در وبسایت کودکانه وولک پیدا کنید:)))

کودکی
مَها نوری علاقمند به یادگیری و فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ علاقمند و فعال تولید محتوای تخصصی برای کودکان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید