ویرگول
ورودثبت نام
real mahan
real mahanدختری در فنی
real mahan
real mahan
خواندن ۱ دقیقه·۱ روز پیش

چهارشنبه پنج شنبه 3 و 4 تیر (روز چهاردهم و پونزدهم)

به معنای تمام کلمه این دو روز هیچ غلطی نکردم.

دیشب دایی نذری داشت و همه درگیرش بودن. امروزم همسایه ته کوچه حلیم میپزه تا نزدیک صبح پخش کنه و کلی شلوغه کوچه.

ولی من اینقدری مطمئن نبودم که عزاداری کنم و اینقدری بی تفاوت نبودم که برام مهم نباشه دیروز و امروز.

تموم این دو روز رو آنلاین نشدم و تلویزیون هم خاموش بود.

 حتی درس هم نخوندم و فقط به مقدار خیلی زیادی خوابیدم.

البته اوضاع جسمانی خوبی هم نداشتم و به خاطر همه اون حجم از زعفرون نزدیک بود ریق رحمت رو سر بکشم.

به هر حال کی اهمیت میده که چرا این دوروز اینطوری گذشت؟!

حتی برای خودمم مهم نیست. فقط سوال اینه شب رو چطور بخوابم.

۰
۰
real mahan
real mahan
دختری در فنی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید