ویرگول
ورودثبت نام
سید مهدار بنی هاشمی
سید مهدار بنی هاشمی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

یک عاشقانه سریع و آتشین-((قسمت 38))

سلام و قطر ادب خدمت همه ی دوستان عزیز. حالتون چطوره؟ چه خبر؟ چه احوال؟ باز یکم درد شانه و این هایم بهتر شده عنان از کف داده و دلم میخواهد که در ویرگول هی بنویسم و هی انتشار بدهم. امان از اعتیاد. امان از ویرگول-اسم ویرگول را با ترس و لرز می نویسم و خِشتَک به دندان گرفته با خودم می گویم نکند دوباره مسدودم کنند، هی ی ی خداااا-. امان از ... خودتان جای خالی را با هر چه دلتان میخواهد پر کنید. بخوانم و لایک کنم و کامنت بگذارم. البته با حفظ شئونات ویرگولی. با رعایت قوانین آنتی رباتیسم موجود. خب این پست برای رمان است ولی خب اولش پر حرفی نکنم، چه کنم؟ چه کاری ست دو تا پستش کنم؟

حالا من هم هی نوشتم پاک کردم.

نوشتم پاک کردم.

نوشتم پاک کردم.

خب برویم قسمت جدید را بخوانیم :


برای خواندن قسمت های قبلی رمان یک عاشقانه سریع و آتشین روی لینک زیر بزنید:

https://virgool.io/@mahdarname/list/ko3zhs2uwrdk

برای خواندن رمان طنز پدر عشق بسوزد روی لینک زیر بزنید:

https://virgool.io/@mahdarname/list/qklz1imefigu

عاشقانه آتشینعاشقانهحال خوبتو با من تقسیم کنمردادآذر
نویسنده ی رمانهای یک عاشقانه سریع و آتشین/پدر عشق بسوزد - شاعر مجموعه: قشنگترین منحنی سرخ دنیا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید