ویرگول
ورودثبت نام
mahdif80
mahdif80
خواندن ۲ دقیقه·۱۱ روز پیش

ابراهیم رئیسی اینجاست!کنارمن

حدود یکماه و نیم میشه که آواره ی حرم هستم . هرشب سعی میکنم افسر هایی که در حرم گشت میزنن متوجه حضور من نشن و سریع وارد زیرزمین بشم برای استراحت . دیشب به جای خادم هایی که دم در مارو میگردن گارد امنیتی گذاشته بودند . داخل حرم ماشین های اتش نشانی و ... آورده بودند . اول فکر کردم برای ولادت هست اما برای حضور رئیس جمهور بود . دیشب من وقتی برای استراحت وارد زیرزمین شدم روی تکه فرشی در آخر زیرزمین نشستم . حدود 200نفر خواب بودند .بعد از 10دقیقه که با موبایلم کار میکردم مردی نشست کنارم و گفت : پاشو برو اونطرف اینجا جای منه.گفتم چرا جای شماست ؟ گفت چون رفتم و برگشتم . گفتم اصلا اجازه نمیدن کسی که میره دوباره برگرده زیرزمین . گفت ینی میگی من دروغ میگم ؟ گفتم اینو نگفتم ولی قبل از درخواستت یک لطفا بزار تا برم . دیدم اطرافمون بیدار شدن و دارن به ما نگاه میکنن.. گفت ببین رو مخ من راه نرو مث یه بچه ی خوب برو اونور . گفتم نمیرم . یه دفعه یه چیز سنگین روی صورتم حس کردم .. چک محکمی به صورتم زد که این بار افراد بیشتری بیدار شدند و فقط نگاه میکردند.دست بلند کردم و به خادمی که آن آخر بود گفتم آقا میشه اینجا بیای . دیدم عین خیالشون نیست . داد زدم که با تو ام بلندشو بیا ... اون آقا شروع کرد بگه اعصابش خورده .. منم گفتم حالا ک اینجوری شد من نشستم تا ببینم میخوای چیکار کنی .. دیدم دوتا خادم به سمتمون اومدن .. حالا دیگه همه بیدار شده بودند. اومدند گفتن چی شده ؟؟ گفتم آخه حالا میاین ؟؟ فایده نداره الان . یکی از افرادی که بیدار شده بود ماجرا رو برای یکی از خادم ها توضیح داد. و تا فهمید که توی صورت من زده رو به من کردند دوتا خادم ها و گفتن .توی صورتت زده ؟ گفتم بله . دادی سر اون اقا زدند که بلندشو برو بیرون و صداتو بیار پایین و...
توی اون لحظه فقط به یک چیز فکر میکردم . اینکه روز دانشجو چقدر سخنرانی هایی سراسر کشور میشه که ما حامی دانشجو هستم و دانشجو سرمایه ی این مملکته اما الزامی ترین اقلامی که یک دانشگاه باید داشته باشه به اسم خوابگاه رو نداره .



رئیس جمهوررئیسیایرانخودکشیحرم
دیشب دردامو ریختم تو دریا نهنگا خودکشی کردن...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید