ویرگول
ورودثبت نام
mahdif80
mahdif80
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

بوی تعفن چادر

اون پیغمبر با اون عظمت مردمو به اجبار به دین دعوت نکرد ! همه با روی خوشش به دین اومدن ... حالا طرف رو میبینی تو مترو ، توی خیابون به زن و دختر گیر میده و سرشون داد میزنه ... دین علی وارتون اینه ؟ کجای دین گفته امر به معروف و نهی از منکر اینه ؟ اگه دین دارین و ادعای خدایی دارید و نماز شبتون ترک نمیشه چرا پس حالتون خوب نیست ؟؟ چرا پس ریا میکنین توی هر کاری ک میکنین ؟ من اگه غلطی هم میکنم اجازه نمیدم با ظاهر دین پوشش بدم چطور اینقدر راحت زیر چادر پنهان میکنین ؟؟ شماهایی ک نتونستین تو خلوتتون به صغیر رحم کنین ... دیروز یک دعوایی توی همین زمینه دیدم ... حرفایی ک یک چادری مقدس به دو زن میزد برای من پسر شرم داشت گفتنش چطور میتونی با وجدان راحت بعدش بری جانماز پهن کنی ؟ و سر سجاده دست ببری بالا و بگی خدایا به خاطر تو این کارو کردم ... من خدا نیستم ولی حتم دارم اون به همون اندازه ای ک شوق داری ک داری کاری واسه دین میکنی اون شرمساره از کرده ی تو ... ایراد از کجاست ؟؟؟ اونی ک دین رو تبلیغ میکنه ؟ اون مادری ک توی دین به بچش سخت گرفت و زده شد ؟ فقط میدونم ما دچار افراط شدیم ... چ در پوشش چ در دین ما هیچکدوم کامل نیستیم پس اگه کسی گفت دینش کامله بدونین از کافر کافر تره کاش بفهمیم به غیر از داد زدن سر ناموس مردم راه های دیگه ای هم هست واسه تشویق به دین ... کسی ک چادر میپوشه لزوما اهل ایمان و خدا و زن پاکدامن نیست و کسی ک چادر نداره لزوما بد کاره نیست ... کاش بفهمیم ... اول از همه خودم

حجابمسیح علینژادچادریدختردین
دیشب دردامو ریختم تو دریا نهنگا خودکشی کردن...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید