ویرگول
ورودثبت نام
Mahdie Ahmadi
Mahdie Ahmadi
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

هر روز چیز جدیدی یاد می‌گیرم

مهدیه احمدی
مهدیه احمدی



همه حرف‌هایی را که می‌خواهم بزنم، می‌توانم در یک جمله خلاصه کنم: اینجا و در کنار سایر بچه‌های دیوار، خیلی به ما خوش می‌گذرد! دقیقا یک سال و یک ماه است که به دیوار آمده‌ام. مدیر محصول بخش املاک دیوار هستم و تیمی تقریبا ۲۴ نفره هستیم که روی محصول املاک دیوار کار می‌کنیم. در این تیم، هدف ما این است که آدم‌ها از طریق دیوار ملک مورد نظرشون رو پیدا کنند

برای رسیدن به این هدف، باید هم روی توسعه قابلیت‌های محصول سمت آگهی‌ گذارها و هم آگهی‌ بیننده‌ها تمرکز کنیم.

در این مسیر چالش‌های زیادی هم داریم اما چون ما چالش‌ها را به چشم مسائلی می‌بینیم که برای‌شان راه‌حلی وجود دارد، به استقبال‌شان می‌رویم.

سختی نداریم، چالش داریم

در واقع اگر بخواهم در مورد سختی‌های حرف بزنم، باید بگویم که اصولا از نظر من وقتی چیزی سخت است که نتوان آن را انجام داد اما در دیوار از آنجایی که هر کسی، هر کاری انجام می‌دهد، در آن زمینه تخصص دارد و تجربه کسب کرده است، کار نشدنی وجود ندارد.

من به سختی‌ها، به چشم چالش نگاه می‌کنم؛ چالش‌هایی که قرار است برای آنها راهکاری پیدا کنیم و آن‌ها را حل کنیم. بنابراین من هیچ وقت نمی‌گویم چیزی سخت است چون سخت یعنی نشدنیم. به همین دلیل هم است که ما در دیوار همیشه به دنبال راه‌حلی برای بهتر کردن کارها هستیم.

از جمله چالش‌های کار به‌ویژه در بخشی که ما کار می‌کنیم، این است که ما هر روز باید در حال توسعه و بهبود باشیم و هر روز باید به نیاز آگهی گذارها و آگهی بیننده‌ها توجه بشود و بهترین محصول را به آنها ارائه کنیم. اینکه بتوانیم بهترین تصمیم را برای بهترین محصول جهت ارائه به کاربران بگیریم، چالشی است که همه ما با آن روبه‌رو هستیم و برای رفع آن کار می‌کنیم.

با وجود همه این مسائل، من آدم برون‌گرایی هستم و علاقه زیادی به ارتباط با آدم‌های مختلف دارم و همکاری و کنار همکارانم بودن در دیوار، برای من یکی از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های کار در دیوار است. ضمن اینکه خود محصول و تلاش کردن برای اینکه محصول بهتری ارائه بکنیم، برای من از جذابیت‌های کار است.

هر روز دیوار برام یادگیری داره

من تجربه کار قبل از آمدن به دیوار را هم دارم و قبل از دیوار در جاهای دیگری هم کار کرده‌ام تفاوت دیوار با بقیه جاها این است که اینجا هر روز می‌توانید چیزهای جدیدی یاد بگیرید؛ چه یک مسئله تخصصی باشد و چه یک مسئله عمومی مربوط به اخلاق و رفتار. در واقع اینجا چیزهای زیادی برای یادگرفتن وجود دارد و این هم یکی از جذابیت‌های کار در دیوار است. ضمن اینکه روحیه یادگیری در اینجا خیلی بهش ارزش داده میشه و از افراد انتظار میره که تو دیوار رشد کنن علاوه بر این حضور افراد مختلف با تجربه‌های متفاوت در دیوار باعث شده این فرآیند یادگیری بهتر پیش بره.

بزرگ‌ترین خوشحالی ما

ما در بخش املاک دیوار، می‌خواهیم آدم‌ها در بهینه‌ترین و با احساس رضایت خونه‌ی مورد نظرشون رو پیدا بکنند.

پیدا کردن ملک گاهی به سختی انجام می‌شود و گاهی به فرایندی دردناک تبدیل می‌شود و از طرفی یک تصمیم مهم در زندگی همه افراد است.

ما در دیوار املاک تلاش میکنیم این فرآیند رو خوشایند کنیم و رسیدن به این هدف بزرگ‌ترین خوشحالی برای ما خواهد بود.

چرا در دیوار هستم

مهم‌ترین دلایلی که من در دیوار هستم و در دیوار کار می‌کنم و از مزیت‌های کار کردن در دیوار هم محسوب می‌شود، این است که اینجا آدم به راحتی می‌تواند رشد کند و یاد بگیرد و سازمان هم حواسش به رشد نیروهایش است.

در این راستا، هر فردی تیم‌لیدر خودش را دارد که به صورت هفتگی جلسه‌ای دارند. ، در این جلسات تلاش‌ها بر این است که همه مسائل مربوط به این فرد بررسی شود و آن فرد، فردی خوشحال باشد. این خوشحالی طی گفت‌وگو با تیم لیدر دانستن مسائلش و چیزی که خوشحالش می‌کند، به دست می‌آید. چون فرد متوجه می‌شود که سازمان نسبت به او بی‌تفاوت نیست بلکه برای داشتن حس خوب افراد وقت صرف می‌کند.

در این صورت هم دیواری کارمند خوشحال‌تر و قوی‌تری دارد که می‌تواند موثرتر باشد و هم اینکه وجود چنین کارمندی به موفقیت بیشتر دیوار کمک می‌کند. من تو تیم املاک حس بودن تو یک خانواده رو دارم و این تجربه‌ی بی نظریست. امیدوارم شماهم چنین چیزی رو تجربه کنید.

این طرف دیوارمدیر محصولدیوارمحیط کارییادگیری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید