ویرگول
ورودثبت نام
.. فآطمه ..
.. فآطمه ..
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

سفر به کجا؟!

میگه باید خودتو پیدا کنی ..

اینجوری میشه که اصل زندگیت شروع میشه، همه چیز شروع میکنه حل شدن ..

غرق میشم توی حرفش

چقدر خودمو میشناسم؟!

چقدر خودمو بغل کردم؟!

چقدر میدونم چی میخوام از زندگی؟!

چقدر دارم برای دلم زندگی میکنم؟!

نه عادت .. نه روزمرگی .. نه نگاه و حرف بقیه ..

از درون فرو می ریزم ..

حس تنهایی میکنم .. حس میکنم یه گوشه توی قلبم خود واقعیم نشسته و من صداشو میشنیدم اما انگار نمیشنیدم ..

حس میکنم سرکوب شده و پر بغضه ..

من چقدر خودمو می شناسم؟! من چقدر خواسته هامو میدونم؟! من چقدر بی پروا گذاشتم قلبم حرف بزنه ..

پر شدیم از ماسک هایی که برای تایید بقیه زدیم؟!

حس میکنم باید یه سفر برم به درون قلبم .. بشینم پای حرفاش .. ببینم کجای زندگیو باید تغییر بدم!


#زندگی #من #حال #درون #گاه_من

زندگی مندرونعشقسفر
" انسانی که در روز ازل امضا زده به هبوط خویش تا روزی دگر عروج کند سمت خانه اش .. "
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید