ویرگول
ورودثبت نام
ماهی هستم یه مامان!
ماهی هستم یه مامان!
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

هدفت را بنویس

سلام

چند روزی هست که در تلاشم که کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد رو با صدای خودم بخوانم و به اشتراک بزارم و امروز اولین فصل رو در برنامه Castbox منتشر کردم.

اینجا لینکش رو براتون میذارم .

https://castbox.fm/channel/id3573205?country=us

این تجربه خوانش کتاب و به اشتراک گذاری خیلی برای من جذابه. به چند دلیل

یک . این که حس نمی کنم تنهایی دارم کتاب رو میخونم و کاملا این حس رو دارم که در جمعی از دوستان هستم و همه با هم داریم کتاب میخونیم

دوم . این که باعث شده کم کم با صدای خودم آشتی کنم و زیاد از صدام بدم نیاد

سوم . خودم همیشه دوست داشتم کتاب ها رو به صورت صوتی بشنوم اینجوری هم به کارهام میرسم هم می توانم یک کتاب جدید رو بخونم. و این که صدا صدای کسی باشه که مثل یک دوست واسم بخونه نه خیلی خشک و رسمی

البته باید بگم این اولین تجربه من در خوانش کتاب و اشتراک گذاریش هستش و کلی ایراد. امیدوارم به بزرگی خودتون من رو ببخشید.

یادتون نره نظرتون رو بهم بگین. منتظرتونم . ماهی


کمی در مورد کتاب :

اسکات آدامز می گوید که به اندازه یک دنیا رویای نوشته شده دارد و همگی آن ها به واقعیت تبدیل شده اند، او همچنین می گوید: « وقتی شما هدفی را می نویسید مشاهده می کنید که اوضاع و احوال به تدریج، هدف شما را عملی خواهند کرد» پس اگر می خواهید فوتبالیست مشهوری شوید، یا پزشکی حاذق، اگر می خواهید خانه بخرید، اگر می خواهید تاجری بزرگ شوید؛ بنویسید، بنویسید آن چه را که می خواهید.

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد
کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد


جالب است که حتی خود کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد هم به این دلیل نوشته شده است که نویسنده اش، روزی هدف از نوشتن آن را برای خودش در کاغذی مکتوب کرده بود. در حقیقت زمانی که قبل از شروع اتفاقی، آن را می نویسید، به وقوع آن ایمان قلبی دارید. نوشتن هدف به شما تلقین می کند که به وقوع آن رویداد یا اتفاق ایمان دارید و به آن دست پیدا می کنید.

بنویس تا اتفاق بیفتدکتاب صوتیهدفبه آرزوهامون برسیمهدفت را بنویس
من دوست دارم بهت یاد بدم چیزایی که فکر می کنی اتفاق نمی افته ، اینجا میشه کنار هم واقعیشون کنیم!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید